RSS

şükür..

02 Şub

Fotoğraf2073 Fotoğraf2074

 

 

 

 

 

 

 

 

 

evet şükür bitti…geçti..gitti… benim de ömrümden birkaç gün gitti sanırım… işe de döndüm yoğunum ama birkaç kişi mail atmış sağolsun blogumu takip eden arkadaşlardan yani sanal dünyadan.. bu yüzden kapsamlı bir yazı yazana kadar merakta kalmasınlar diye yazmak istedim kısaca..

26 ocak pazartesi ameliyat oldu. o bekleme anları…zaman kavramı…endişeler…dualar..beklentiler…kafada binbir şey…. geniz eti alındı, bademcikler küçültüldü, iki kulağa da tüp takıldı. narkozdan sonra çok çok ağladı çok inledi çok zor uyandı boğazıma sarıldı anne anne diye..berbattı o anlar… ve sonra yüzü şişmeye başladı kırmızılaştı..alerjik reaksiyon mudur nedir… çok korktuk…serum verildi… şükür geçmeye başladı…. gece kalmadık dr psikolojisi için gidin eve dedi… huyu suyu değişti..mızmız sinirli uyutması zor ters… çok şükür diyorum…. inşallah yavrumun çektiğine ve çektiğimize değer… Allah çözümsüz dertler vermesin. kimseyi evladıyla da sınamasın… bu süreçte hayatımdaki çok şeyi insanları olayları beklentilerimi önceliklerimi herşeyi herşeyi çok düşündüm tarttım sorguladım anladım…. artık eski ben değilim…zaten olmamalıyım.. hazmetme sürecindeyim yaşadıklarımı…  son olarak hiç bir ameliyat basit değildir.. hele de 3 yaşındaki bir yavru sözkonusuysa.. bana o yüzden abartma modunu hissettirenler ay ne var ki önemli bişi değilmiş diye düşünenenler aman deyim ses etmesinler. oğluma karşı çevreme karşı çok olumlu çok neşeli pozitif durmaktan yoruldum. pek gerginim bu konuda anlayacağınız……neyse tatlı konuşalım şükür o iyi dolayısyla baba ve anne de çok iyi…

binlerce şükür kontrolde de iyi çıktı herşey bugün kreşe başladı.. dilerim fiziksel gelişimine faydası olur. şimdilik birşey farkedemedim henüz ameliyatın faydasıyla ilgili.. neyse şimdilik bu kadar…daha sonra yazmak üzere..herkese sağlıklı günler diliyorum sevdikleriyle..

 

 
10 Yorum

Yazan: 02 Şubat 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

10 responses to “şükür..

  1. april

    02 Şubat 2015 at 14:07

    çok geçmiş olsun.
    Umarım bundan sonra herşey sizin için daha iyi olur

    Beğen

     
  2. ışıl ışıl

    02 Şubat 2015 at 14:08

    Canım minik kuzucuğa da size de çok çok geçmiş olsun.Şükür bitti gitti..Allah beterinden korusun.

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    02 Şubat 2015 at 14:10

    Çok Teşekkürler April ve Işıl.. amin ..

    Beğen

     
  4. yesilkiraz

    02 Şubat 2015 at 23:59

    Gelmiş geçmiş olsun. İlk ve son olur inşallah hayatında bu tür operasyonlar. Söz konusu evlat olunca akan sular durur.

    Beğen

     
  5. nihal b aysal koçer

    03 Şubat 2015 at 01:43

    canım bır suredir bloglardan uzaktım. cook gecmıs olsun. insallah bir an önce toplanır : ((

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    03 Şubat 2015 at 08:24

    Yeşilkiraz ve Nihal çok çok teşekkürler…

    Beğen

     
  7. Havva Peynirci

    03 Şubat 2015 at 22:45

    çok geçmiş olsun,bi an önce koşup oynasın da sen de peşinde koşturup da yorul emi!

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    04 Şubat 2015 at 08:32

    Havva koşturma başladı 🙂 bıdık hemen o akşam ayaklandı şükür 🙂

    Beğen

     
  9. Annegazetesi

    05 Şubat 2015 at 00:15

    Çok çok geçmiş olsun. Bak bitti gitti herşey daha güzel olacak artık Kubi için. İnşallah gönlünden oğlun için ne geçiyorsa o gerçek olsun. İkinizi de kucak dolusu öpüyorum 🙂

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    05 Şubat 2015 at 09:06

    Annegazetesi çok teşekkür ederim. yavrularımızın en kötü sağlık sıkıntısı böyle şeyler olsun yeter ki..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
