RSS

2015 hoşgel emi..

02 Oca

aaa2015aa2015Giriverdik 2015′ e… Haydin hayırlısı…

2015′ e eflatun koltuklarımızdan mor perdelerimizden kurtularak girdik. Bir hayalimi daha gerçekleştirmiş oldum. Tül perdeleri koçtaştan neredeyse aylar önce almıştım. Koltuk alınca kullanacağım diye inat etmiştim ve nihayet sakladığım yerden çıkardım 🙂 güzel oldu sevdim.

sevdiğim http://2balik1kedi.blogspot.com.tr/ kart/kitap gönderme etkinliği yapmıştı. Hepimize de kart göndermişti. Elcağızlarıyla hazırladığı kartı ve kitap ayracı çok şekerdi kendi gibi. Bana http://annegazetesi.blogspot.com.tr/ çıktı 🙂 birbirimize kitapla kartın yanında hediyeler de gönderdik 🙂 Anne Gazetesi öyle cici öyle güzel şeyler göndermişki bana tam benlik.. birini söylesem zaten tammmamm dersiniz.. kalpli delgeç…bu delgeçlerden çok istiyordum ama hep masraf yapmıyım diye de almıyordum 🙂 elleriyle keçeden güzel şeyler yapmış.. kısacası çok hoş bir etkinlik oldu..

Oğlum okulunda neşeyle kutladı. Evde ağaç süsledik. aynamızı ışıklandırdık. Hediyeleştik. Yılbaşı gecemizi arkadaşımızda geçirdik. Nefis sofra, tombala,muhabbet,…. ve güzel bir haber alarak. Eşim mali müşavirlik sınavlarını vermiş..şükür bitti artık bu eziyet 😛 çok mutlu oldu, olduk..

tombala

Ülke ve dünya için söyleyecek çook şey var.. çünkü çoook negatiflikler var .. o yüzden sadece kendi dünyama yönelik yazıcam..

Yeni yıl umarım hastahanelere ender gittiğim, az ağladığım, bol güldüğüm bir yıl olur.

Umarım almak/okumak istediğim kitapları alırım,keyifle okurum

Umarım kahverengi tonlarındaki yatak odamı beyaza döndürürüm

Umarım Kubilay’ ın kulak/geniz/bademcik sorunu kolayca halolur

Umarım gardolabımı eler, temizler, istediğim tarzda giyinebilirim

Umarım yeni bir eve geçeriz.. güvenlikli , yeşili bol, havuzlu sitede oturma hayalim var da…

Umarım eşim göbeciğini eritir 🙂  ve kendine daha iyi bakar…okuyorsa kızcak ama 🙂

Umarım ablamın sağlığı daha iyi olur.

Umarım bu sene bol seyahatli geçer. Oğlumu götürmek istediğim çok yer var. Hem seyahat otelde kalmak herşeyden uzaklaşmak bana çok iyi geliyor.

Umarım bu sene daha sık sinemaya tiyatroya gidebilirim

Umarım mutfak masamdan kurtulup yeni bir masa alabilirim.

Umarım paramın bereketi, ağzımın tadı, evimin huzuru olur.

Umarım sevdiğim insanlarla daha yakın ilişkiler kurup, daha sık biraraya gelme imkanım olur.

Umarım herşey tatlı gönlünüzce olur.. daha yazacak çok şeyim var ama belki ilerde….

 
8 Yorum

Yazan: 02 Ocak 2015 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

8 responses to “2015 hoşgel emi..

  1. notdefterim

    02 Ocak 2015 at 21:18

    umarım tüm dilekleriniz yerine gelir…

    Beğen

     
  2. Deli Anne

    03 Ocak 2015 at 01:05

    iyi yıllar arkadaşım sevdiklerinle, sağlıkla:)

    Beğen

     
  3. Tidy Ghost

    03 Ocak 2015 at 14:32

    Dileklerinin hepsinin gerceklesmesini diliyorum 😉

    Beğen

     
  4. Annegazetesi

    04 Ocak 2015 at 12:42

    Güle güle kullan 🙂 Size de iyi yıllar tekrar. Umarım Kubi de süper mutlu ve sağlıklı bir yıl yaşar. Çok öpüyorum ikinizi de.

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    05 Ocak 2015 at 08:43

    yorum yazanlara çook teşekkür ederim.. 🙂

    Beğen

     
  6. april

    05 Ocak 2015 at 08:43

    Nice mutlu senelere….
    Eşin adına çok sevindim. tebrik ederim.
    Kubilaya da sağlıklı sorunlarının olmadığı mutlu bir sene diliyorum.

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    05 Ocak 2015 at 09:20

    April teşekkür ederim..hep beraber inşallah..

    Beğen

     
  8. Nihal baysal kocer

    11 Ocak 2015 at 08:25

    Canım umarım dileklerinin hepsi gerçekleşir koltuk harika sıra mutfak masasinda

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

Minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

