RSS

Walk of shame..

26 Ara

walk of shame

Film 2014 yapımı. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle izledim. Türüne komedi diyebiliriz. İzlerken keyif aldım, eğlenceli basit bir film. Kafayı iyi dağıtan bir film. Özellikle polisli diyaloglar beni eğlendirdi. Saftorik sarışın karakterini çok iyi oynamış başroldeki Elizabeth Banks.

Filmin tanıtımında şunlar yazıyor.

“ Los Angeles’ta yaşayan ve sıradan bir haber spikeri olan Megan, nişanlısının kendisini terk etmesi ve beklediği terfi haberinin gelmemesi sonrasında tam anlamıyla yıkımı uğrar. Arkadaşları kafasını dağıtabilmesi için çılgın bir parti organize ederler ve gece başlar. Yaşadığı olumsuzlukların etkisiyle alkolün dozunu artıran Megan bir noktadan sonra bambaşka birine dönüşür ve mekanın barmeni Gordon’la flört etmeye başlar. Ertesi sabah uyandığında ise Gordon’ın evindedir. Megan yaşadığı bu tek gecelik ilişkinin ardından kendini, telefonu, parası ve kimliği olmadan dağılmış bir halde bulur. İşin daha da trajik bir boyutu vardır: Beklediği terfi gerçekleşecek gibidir ancak hayatındaki en önemli iş görüşmesine yetişebilmek için yalnızca sekiz saati kalmıştır   “

 
4 Yorum

Yazan: 26 Aralık 2014 in izledimler

 

Etiketler: , , ,

4 responses to “Walk of shame..

  1. peritalya

    27 Aralık 2014 at 18:33

    ben de izledim bu filmi, komikti bazı yerleri gerçekten, ama senaryo çok zorlama değil mi? yani bazen yok artık o kadar da değil diyor insan.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    29 Aralık 2014 at 08:21

    Evet Peritalya zorlama çoktu..mizah katmak için pek çabalamışlar :))

    Beğen

     
  3. beyazkedim

    31 Aralık 2014 at 13:48

    merhaba güzela 🙂 ben beyazkedim çook önce bloguma bıraktığın yorumu az evvel gördüm. bende bloga soyle bir göz atıp yeniden yazsam mı acaba derken yorumuna rastlamak ilginç oldu. arada uğrerım ben. şimdi arşivini şöyle bir gezeyim.

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    02 Ocak 2015 at 09:14

    Beyazkedimmm ..hoşgeldin…. 🙂 uğra yine…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
