RSS

4göz…

25 Ara

 

4gözÇok severim çocuk kitaplarını.. Dörtgöz’ ü hemencecik okudum…Sevim Ak yazmış. Şeker mi şeker kısacık hikayeler var içinde…. Çocuksu tat… keyifle okudum..

– – – – – – – – – – – – – – –

Dedemin hediyesi müthişti.Kapıdan zor sığdı.Rekorlar kitabına girebilir

-Daha ne istiyorsun?

-Pakette ne vardı bil bakalım?

-Hımm..iki metre boyunda bir pakette ne olabilir ki! Çadır!Akülü araba!

-Bilemedin.Dedem bebeklikten beri kırıp döktüğüm şeyleri toplamış.Hepsini tamir etmiş.Tam yüz parça eşya getirdi.Bebekler, otomobiller,robot, saksı,diş kaşıyıcısı,biberon…

-Vay!Harika bir fikir!Senin tarihini yazmış deden.Bir müze kur hemen.. Buna mı bozuldun?

-Sen bozulmaz mısın?Bana sarsak,eli ayağı tutmaz,demek istedi.

-Ne komiksin!Ben havalara uçardım.

-Ben onun unuttuğu sözleri, adları bir kağıda yazsaydım keşke… Dünyanın en büyük uçurtmasını yapardım.

 
1 Yorum

Yazan: 25 Aralık 2014 in kitaplık

 

Etiketler: , , ,

One response to “4göz…

  1. Havva Peynirci

    25 Aralık 2014 at 23:37

    ne güzel bunları yaşayabilmek,yada en azından okuyabilmek!

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

