RSS

3 oldun..

28 Kas

Fotoğraf189528 Kasım 2011 sabah 9 sıraları sezeryanla geldin dünyaya…dünyama… iyi ki geldin.. çok bekledik seni, çok hayal ettik.. Hayal ettiğimizden de tatlı çıktın 🙂

Neşemsin, huzurumsun.. canım oğlum seni çok seviyorum, iyi ki doğdun..

Dün akşam bana yatarken dedin ki ” anne iyi ki tu yu yu söyler misin ” 🙂 🙂  happy birthday to you ile iyi ki doğdun u harmanlamış oğlum kafasında 🙂 🙂 Fotoğraf1897

dün akşam evdeki kırmızı plastik topu yarıya kestim içine de pamuk ve çift taraflı bantla palyaço burnu yaptım 🙂 peruklarımız da kafaya geçince çok komik olduk, eğlendik…hep gülelim inşallah..  Fotoğraf1901ve bu sabah işe gelmeden önce oğluma minik aldığım hediyeyi verdim öptüm kutladım, kreşinde parti olucağını söyledim, sevindi.. yarın da inşallah evimizde kutlayacağız arkadaşlarımızla..çok heyecanlıyım…

Fotoğraf1904 Fotoğraf1905 Fotoğraf1907

 
12 Yorum

Yazan: 28 Kasım 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

12 responses to “3 oldun..

  1. Havva Peynirci

    28 Kasım 2014 at 08:31

    çok çok tatlı delikanlıya ve annesine mutlu yıllar,umarım ömrü mutlulukla dolu olur.
    bu arada haklısın ben karıştırmışım başka bir bloger arkadaşımız yazmış,isim benzerliği gibi gelmiş bana:)lovemeorleaveme
    sevgiler

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    28 Kasım 2014 at 08:41

    Havva çok teşekkür ederim 🙂

    Beğen

     
  3. april

    28 Kasım 2014 at 09:09

    nice mutlu yıllar kubilay
    sağlıkla,mutlulukla,sevgiyle

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    28 Kasım 2014 at 09:45

    Apriiill çook teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  5. ışıl ışıl

    28 Kasım 2014 at 10:26

    Kubinin doğum günü kutluu olsunn 🙂 Mutlu sağlıklı neşeli güzel yaşları olsun inşallah..
    Sevgili “Yıldız” ailesine ömür boyu mutluluklar 🙂

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    28 Kasım 2014 at 10:31

    Teşekkürler Işıl teyzesi 🙂 amiiin hep beraber inşallah 🙂

    Beğen

     
  7. Esra

    28 Kasım 2014 at 12:37

    Aaaaaa harikasınız..
    musssmutlu yaşlar olsun, kırmızı saçlar çok yakışmış 🙂

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    28 Kasım 2014 at 13:20

    2balıkım1kedim esrammm 🙂 teşekkürleeerr

    Beğen

     
  9. Tidy Ghost

    28 Kasım 2014 at 13:52

    Nice nice güzel yıllar diliyorum oğluşuna. Sağlıklı, mutlu, başarılı ve uzun bir ömrü olsun inşallah.

    Beğen

     
  10. loveandsmile

    28 Kasım 2014 at 14:05

    Tidy Ghost hoşgeldin bloguma 🙂 çook teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  11. Nihal baysal kocer

    29 Kasım 2014 at 14:22

    Canım nice mutlu yaslara

    Beğen

     
  12. loveandsmile

    01 Aralık 2014 at 08:31

    Nihal çook teşekkür ederimm

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
