RSS

günümün harika karesi…

20 Kas

pinteretsPinterest’ e bayılıyorum. Bugün rastladığım en güzel kareydi bu. Bloguma koymasam olmazdı. Bu yaşlara yetişecek erişecek sevgi/aşk var mı acaba… ne kadar az görülebilecek bir tablo… hele de bizim ülkemizde….. biraz karamsarım aşk/ilişkiler konusunda sanırım..

Bu harika resmi burdan aldım http://www.pinterest.com/pin/132574782755182716/

Benim pinlerimi merak ediyorsanız.. ki bence edin 🙂 her telden pinlemeler var buyrunuz derim 🙂

http://www.pinterest.com/asliguzelyildiz/pins/  tavsiye edeceğiniz pin hesapları varsa lütfen

yoruma yazın…

 
3 Yorum

Yazan: 20 Kasım 2014 in bayıldım

 

Etiketler: , , ,

3 responses to “günümün harika karesi…

  1. annegazetesi

    20 Kasım 2014 at 18:41

    Bayıldım canım bu fotoya ben de 🙂 Ben de böyle manzaralar, böyle fotoğraflar karşısında pek heyecanlanıyorum, çook hoşuma gidiyor elele tutuşmuş yaşlılar falan. Allah bize de nasip etsin böyle bir yaşlılık 🙂

    Ayrıca seni takibe başladım pinterestte, eminim güzel paylaşımların vardır senin 😉

    Beğen

     
  2. Havva Peynirci

    20 Kasım 2014 at 20:43

    ay bayıldım,hemen yanıbaşımda oturan eşe bizzat gösterdim,biz de böyleolsak dedim:)olamayız dedi,yolasım geldi. neden? dedim,boy farkımız daha fazla dedi:)))

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    21 Kasım 2014 at 08:22

    Anne gazetesi ; inşallah bize de nasip eder..pek umudum olmasa da… takip etmene mutlu oldum..hemen bakayım ben de sana 🙂

    Havva ; oyyy bey olaya espriyle yaklaşmış.. 🙂 mutluluğunuz daim olsuuunnnn

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
