RSS

falan filanlar..

14 Kas

karamürselBaktım uzun uzadıya anlatamıycam bir türlü…vaktim yok..bari dedim bir kolaj yapayım 🙂

Yine bademciklerim şişti kaç gündür geceleri özellikle yutkunmak işkence…..belki yarın doktor yolları gözükücek bana.. Kubilay’ ın da kan alma durumu olucak kontrol sebebiyle..demirdi, alerjiydi vs…

Bu ara ” İkili İlişkilerde Duygusal Manipülasyon ” adlı bir kitap okuyorum. Biter bitmez yazıcam bloga aldığım notları yada resim halinde koyarım belki çok uzun olursa notlarım..

Bu ay sonu yani 28′ inde canım oğlum 3 olucak.. Yapabilirsem yine neşeli bir doğumgünü partisi istiyorum..bakalım..kısmet..

Herkese iyi haftasonları.. neşeyle…

 

 
2 Yorum

Yazan: 14 Kasım 2014 in şundan bundan

 

Etiketler:

2 responses to “falan filanlar..

  1. Aynur çoban

    15 Kasım 2014 at 12:59

    Öncelikle geçmiş olsun…. Acil şifalar diliyorum…. Çok güzel olmuş kolajın… Ellerine sağlık…
    Şimdiden nice yaşlara Kubilay….

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    17 Kasım 2014 at 08:48

    Aynur teşekkür ederim…sağlıkla inşallah

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
