RSS

Pek yakınımda Cem Yılmaz..

22 Eki

PEKYAKINDADün akşam izleme keyfine eriştik eşimle.. Sinemada film izlemeyi çok severim. Seçimlerim nadiren Türk filmidir. Bu nadirlerin içinde kesinlikle Cem Yılmaz var. Kendisini çok severim. Filmi keyifle izledik. Cem Yılmaz filminde ağlayan bir tek ben miyim bu da araştırma konusu 🙂 Nerde mi ağladım…filmden ipucu vermiş olucam ama söyleyeyim – Nezarethaneye düştüğünde..

Hem gerçek yaşamda bir erkek çocuğu sahibi olması hem de filmdeki oğul sevgisi öyle hoş örtüştü ki benim yüreğimde..malum benim de dünya tatlısı oğlum var ya…duygulanmamam imkansız çocuk konusunda…

Cem Yılmaz ve ekibine sağlık…Görüntü kalitesi, kavga sahnesi, müzikler, espriler…herşey hoşuma gitti. Ayrıca eşimle başbaşa sinema keyfi de cabası…Nice keyifli filmlere….

**Alttaki küçük karedeki desen benim eteğim 🙂 ve film öncesi Denizbank reklamı 🙂

 

 
6 Yorum

Yazan: 22 Ekim 2014 in izledimler

 

Etiketler: , ,

6 responses to “Pek yakınımda Cem Yılmaz..

  1. Mes TidyGhost

    04 Kasım 2014 at 11:09

    2 hafta önce ben de annem ve babamla izledim. Öyle kahkahalarla gülünecek bir film değil ama yeşilçamı hatırlatan şirin bir film. Güzel vakit geçirmek için izlenebilir. Bu arada filmin adı yanlış olmuş :S

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    04 Kasım 2014 at 11:30

    🙂 filmin adını kendime uyarladım Mes 🙂

    Beğen

     
  3. Esra

    06 Kasım 2014 at 09:59

    Ben de çok merak ediyorum ama bizim sinema şu ara hayalden ibaret 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    06 Kasım 2014 at 13:59

    Esra kısmet olur inşallah yakında…tabi tam destek biri olması ve şartların uygun olması gerek.. mesela bize meydan avm sinema çok yakın..en azından trafik zamanı haloluyor…vs vs..

    Beğen

     
  5. sebuş turan

    14 Kasım 2014 at 09:12

    Hoşbir film gerçekten.. bende çok beğendim evet çocuk sevgisini sonuna kadar veriyor seyirciye.. “Unutursam fısılda”yı tavsiye ederim enfes bir film.
    oğlun da çok tatlı bu arada,
    kocaman bir maşallah ona..
    sevgiler,

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    14 Kasım 2014 at 09:32

    Çok teşekkür ederim Sebuş Turan…bloguma da hoşgeldin bu arada 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

