RSS

Neler neler..

10 Eki

ablog

Bizden bir kolaj…

* Yine bir tavuk/nohut/pilav sokak macerası.. ( Macera lafını artık çok seviyorum. Çünkü Kubilay kullanmayı çok seviyor. Güya kitap okuyor mırıl mırıl. ikide bir ” çok maceralı ” deyip duruyor )

* Kubilay barbunya ayıklıyor. Pişince de bak seninle yaptık diyorum, hoşuna gidiyor ve yerken daha az itiraz ediyor beraber pişirdiğimiz şeylere..

* Yemekleri şirin renkli farklı tabaklarda farklı şekillerde sunmak çocuklara iyi geliyor.. Bu ara favorim kürdanlar ve çubuklar.. Onlarda ısırmaya yemeye bayılıyor. Tabi ki dikkatli olmak gerek bir yerlerine batmasın acıtmasın diye.. Gurme sebzeli piliç sosis diye birşey aldım..uzun makarnaları pişirmeden önce ..ay neyse resimden anlamışsınızdır zaten 🙂 tarif etmiyim.. işte böyle pişirdim çok hoşuna gitti.. bunu tavuk ve ya köfteyle yapmalıyım daha sağlıklı olur.. sosis sonuçta çok da iyi değil.. sonra meyveleri bu şişlerle veya kürdanlarla yediriyorum..ayrıca kürdanların boncukluları var onları da çok kullanıyorum.. patatesi seviyor.. patates püresi yaptığımda içine mutlaka brokoli gibi sebzelerden az az koyuyorum ve beyaz peyniri sade yemiyor diye püreye koyuyorum farketmiyor yiyor mutlaka…

* Kreşde kurban bayramı için kart yapmışlar öğretmeniyle 🙂 bayılıyorum kreşteki etkinliklerini evde kendince anlatmasına tarif etmesine… Öğretmenini çok seviyor.. Hatta bir kere bana ” sen Dilek öğretmen ol ” dedi ben de neden dedim ” Dilek öğretmeni çok seviyorum ” dedi “Neden ” dedim. ” Çünkü çok tatlı ” dedi. diğer bildiğim öğretmen isimlerini de sayıyorum meraklı anne olarak… onları da seviyor arkadaşlarını da..bişiler anlatıyor komik komik..  Tuğçe öğretmen  beni öptü / Can ağladı  / Ela yok tatilde / Eren düştü / van tu tri for fayv 🙂 ( ingilizce öğrenmeye başladılar da )  …Kreşte herşey iyi gidiyor çok şükür..Maaşallah bin kez… Dilek öğretmenimize burdan öpücükler sevgiler bu arada 🙂 Sen oğlumu mutlu ediyorsun Allah da seni mutlu etsin 🙂 tabi diğer öğretmenlerimize ve çalışanlara da minnettarım..

* Bu aralar karanlıktan korkmaya başladı.. bu yaşlarda doğalmış zaten….üzerine gitmiyor, korkusunu küçümsemiyoruz, rahatlatmaya çalışıyoruz… Bununla ilgili biraz araştırıcam.. uzmanların görüşlerinden bir yazı hazırlamayı düşünüyorum. Yakında yazarım..

* Ve Kubilay çapak nedir öğrendi…. bir gün sonraki laf şudur ;

” Annee çapağımı aldım dışarı attım kuşlar yesin diye “

Anne kişisin :     hıı ne niye ???? !

” Çünkü çok acıkmışlar “

🙂

yüzü hep gülsün çocuklarımızın..

savaşsız, kansız, şiddetsiz günler yaşasınlar…

 
5 Yorum

Yazan: 10 Ekim 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

5 responses to “Neler neler..

  1. emelpinar

    10 Ekim 2014 at 13:08

    Aynı yaşlarını dün gibi hatırlıyorum Alp’in. Karanlıktan, yüksek sesten, balondan!!!, palyacodan çok korkardı. Uykusundan uyanır, duvara bakıp hayal gördüğü şeyden nasıl kokrtuğunu anlatmaya çalışırdı. Sadece sarılır beklerdim, o da sarılır derin nefes alıp, hemen oynumaya başlardı.
    O kadar çabuk büyüyorlar ve büyürken sevgileri de o kadar çok büyüyor ki, bu anlar tatlı birer anı olarak kalıyor hafızalarda. Şimdilerde dertleşiyoruz biz. Bu da çok keyifli. Seninde yakındır. Her anının keyfini sürmek gerek.
    Öperim macera ruhlu kubilayımı ve seni.
    Sevgiler

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    10 Ekim 2014 at 13:11

    Emelpınar ne güzel paylaşmışsın çok teşekkür ederim.. bıdı bıdı konuşuyoruz sohbetler öyle zevkli ki dediğin gibi.. Alp ile sohbetleriniz hep tatlı olsun…

    Beğen

     
  3. nihal baysal

    11 Ekim 2014 at 04:53

    canım ne kadar şeker bir fotograf. Kreşte ki bayram da güzel olmuş 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    13 Ekim 2014 at 08:32

    Teşekkürler Nihal 🙂

    Beğen

     
  5. Sinem Pelin

    13 Ekim 2014 at 11:48

    Ayyy çok güldümm ama yüreği ne saf ne tatlı yaaaa

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

