RSS

Hediyeyi kim sevmez ki…

02 Eki

Fotoğraf1602 Fotoğraf1603

Severek , maharetine özenerek takip ettiğim “turuncu oda” bana öyle tatlı bir jest yaptı ki…

Çok çok mutlu etti beni.. sağolsun varolsun.. Bu linkte  ( http://www.turuncuoda.com/2014/06/dekoratif-tabak-yapm.html ) görüldüğü üzere şeker bir şey yapmıştı. Tesadüf benim blogumun ismi olmuştu tabakta. O da bana hediye etti..

Çok şanslıyım 🙂

Fotoğraf1615Fotoğraf1616

Şans demişken beni bilenler bilir hediye çekilişlerine , şans denemelerine katılmayı çok severim.. ve kazandım birini 🙂 http://beautywiththeobromine.blogspot.com/  ‘ un çekilişini…çok cici bir paketle hediyelerimi göndermiş sağolsun. Bir de çikolata eklemesin mi yanına 🙂 gönlümü fethetti..

Fotoğraf1606Melek figürünü çok severim. Tatlı bir arkadaşım 🙂 ( büyük ihtimal okuyacaktır bu satırları..sıkı takipçimdir sağolsun 🙂 ) beni düşünüp bu hoşlantımı bilmeden bu şirin kitap ayracını almış.. Tatlı bir tesadüf …

Fotoğraf1617ve son olarak bana diyet bozduran bu sürprizi eklemeden olmaz 🙂 Kahrolsun diyeti sabote eden arkidişlerrrrrrrrr.. 🙂 denemelisin dedi…veeee çook beğendim.. buz gibi yoğurt ve istediğin zamazingolar..fındıkdı nutellaydı çilekdi….oyy oyyy..

Bu güzellikler sanki bana erken doğum günü hediyesi oldu..  Hepsine teşekkürlerimi huzurlarınızda sunmak istedim..

 

 

5 responses to “Hediyeyi kim sevmez ki…

  1. Havva Peynirci

    02 Ekim 2014 at 15:28

    ay sevilmek,sevildiğini de hisettirmek çok şahane bişey,tadını çıkar
    sev ve gülümse
    iyi bayramlar
    çok sevgiler

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    02 Ekim 2014 at 15:32

    Teşekkürler Havvacığım 🙂 mutlu bayramlar hepimizeeeeeeee

    Beğen

     
  3. Bea “beautywiththeobromine” Theo

    02 Ekim 2014 at 19:59

    Güle güle kullan canım, afiyet olsuun :))

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    06 Ekim 2014 at 18:22

    maşallah, ne güzel 🙂 içim sıcacık oldu bu yazıyı okuyunca…

    Beğen

     
  5. turuncu oda

    07 Ekim 2014 at 16:27

    güle güle kullan,baktıkça neşelen…. kırılmadan gelmiş ya,ona sevindim :)) sana da mutlu bayramlar….

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
