RSS

Adım Ella Bella :)

12 Eyl

dürbünGeçenlerde bir sabah kalktık o oyun bu oyun derken mutfakta biten tuvalet kağıdı ruloları gözüme ilişti.. Neden mutfakta ilişti çünkü.. ben kağıt, karton, ambalaj, şişe gibi şeyleri mutfakta bir yerde biriktirip ayrı çöpe atanlardanım. neyse,, Ella Bella Bingo diye şeker mi şeker bir çizgifilm var. Çok incelemedim açıkçası içeriğini.. birkaç kez izledim ve hoşuma gitti..şimdi sabah veya akşam rastlarsak mutlaka izliyoruz.  Kubilay da çok sevdi.. Yumurcak kanalında.. Çizgifilmle ilgili şu adreslere bakabilirsiniz öncelikle incelemek isteyen olursa.. ingilizcem çok iyi değil bu arada ben incelemedim söyleyeyim 🙂  ;elabella

 

https://www.facebook.com/pages/Ella-Bella-Bingo/251667124909867http://www.cakeentertainment.com/Brand/61/ella-bella-bingo

ay bi tane izleyeyim bakayım naısl bişi derseniz bakınız 🙂 bu arada bizim en sevdiğimiz şarkısı.. bağıra çağıra “adım ella bellaa adım ella bellaa” diye koşuyoruz evde..

http://www.youtube.com/watch?v=wjLp-AGIupI

bu çizgfilmde Ella Bella nın pembe bir dürbünü var. Aklıma hemen o rulolardan Kubilay’ a dürbün yapmak geldi. Söyleyince çok heyecanlandı beraber yaptık.. o da kalemlerle noktalar koydu dürbününe yani güya süsledi 🙂 sonra ip taktık boynuna astı.. okula da götürdü hemen o gün. Basit ve keyifli bir oyun oldu bizim için 🙂

 
2 Yorum

Yazan: 12 Eylül 2014 in izledimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

2 responses to “Adım Ella Bella :)

  1. Aynur çoban

    16 Eylül 2014 at 10:01

    Çok güzel olmuş… Ellerinize sağlık…
    Kızlar anaokulundayken, öğretmenleri onlara atmayın değerlendirin diyordu ve nasıl değerlendirebileceklerini öğretiyordu. Kızlar her şeyi biriktirmeye başladılar…
    Çizgi filmlerde gördüklerini, aklına gelenleri, internetten bulduklarımı yapmaya çalışıyoruz… Birlikte çok güzel vakit geçiriyoruz. Eğlenirken öğrenmek çok güzel ayrıca bitiğinde öyle mutlu oluyorlarki… Birde oldu bak yaptık diye seviniyorlarya, dünyanın en güzel mutluluğu….

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    16 Eylül 2014 at 10:48

    Teşekkürler Aynur..
    Sonuçtan çok sürece önem verip keyif almak en güzeli 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
