RSS

Julia&julia..

05 Eyl

juliaJulia&Julia 2009 yapımı bir film. Gerçek bir hikaye…Julia Child adlı bir yemek kitabı yazarı ve onun hayranı genç bir kadının yemek tarifleri macerası, duygusal dünyaları…Merly Streep’ i severim. Bu filmi meraktaydım. İyi ki de izlemişim. Keyif verdi. Mutfağa girme arzusunu kamçılıyor.

Filmi izlerken şu notları almışım;

*Soğan sahnesinde ( Büyük Julia onlarca soğanı doğramış ve doğramaya devam ediyor bu sahnede ) burnumun direği sızladı sanki çok ilginç 🙂 bu nedirki yaa..

*Büyük Julia’ nın eşi sevgililer gününde Julia’ ya arkadaşlarının yanında şöyle der ; Sen ekmeğimdeki tereyağım, aldığım nefesimsin .. ne hoş… Filmde tereyağa o kadar çok övgü var ki.. çok bayılmayan ben bile hiiieeyyyt getirin koca bir tereyağını yiyceeemm diye bir gaza girdim 🙂

*Suda yumurta haşlamayı denemek istiyorum ,,çok merak ediyorum becerebilecek miyim? Unutmayıp buraya da yazayım 🙂 Yumurtanın taze olması çok çok çok önemliymiş bu iş için.

Filmin fragmanı ve detaylı bilgi için ; http://www.sinemalar.com/film/6704/julie-julia

*** İzlediğim filmlerin google daki farklı sahnelerinden kolaj yapıyorum..bu hoşuma gidiyor…

 
7 Yorum

Yazan: 05 Eylül 2014 in izledimler

 

Etiketler: , , , , ,

7 responses to “Julia&julia..

  1. Havva Peynirci

    05 Eylül 2014 at 23:35

    sanırım bu filmi yeniden izleyeceğim:)
    mutluhaftasonu

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    06 Eylül 2014 at 12:56

    bu filmi çok merak ettim
    tereyağsız olmaz… tereyağ yemeyin demelerine kızıyorum ben…
    kolaj çok tatlı olmuş, harikasın

    Beğen

     
  3. Sinem

    10 Eylül 2014 at 12:36

    ben bu filme hastayım!

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    26 Eylül 2014 at 20:46

    Aslıcığım, çok tatlı , sıcacık bir filmdi. şimdi bitirdim izlemeyi. iyi ki tavsiye etmişin. herkes birazcık kendini buluyor mudur bu filmde? ben çok buldum çünkü.
    love 🙂

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    29 Eylül 2014 at 08:52

    ben de buldum kesinlikle birşeyler.. sevindim beğenmene canım benim..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

