RSS

Çok çok mutluyum…

08 Ağu

bloguma

Çok çok çok çooooooooook mutluyum.. Gündem neydi bizim evimizde… Kubilay’ ın bezi bırakması…

veeeeeeee burda anlattığım yolda ( https://loveandsmile.wordpress.com/2014/08/06/ciskaka-mevzulari-sinavi/ ) ilerleme var  🙂

Dün akşam kakam geldi anne dedi..tuvalete koştu ve klozete oturdu. Ben de bir telaş.. allahım yine saatlerce uğraşıcaz kitaplardı etiketlerdi masajdı ıkınmaya iknaydı off diye streslendim. Hemen dedim koşayım zeytinyağı getireyim poposuna sürerim. Mutfağa koştum oğlum sana sarı krem getiricem diye. Tamam dedi. Bir döndüm tuvalete anne bak kaka müziği yaptım bak kakalarım dedi bir de baktım kaka yapmaya başlamış ki.. sonra devam etti.. ne acıyor lafı ne direnme ne gözyaşı … nerdeyse hüngür hüngür ağlayacaktım mutluluktan şaşkınlıktan.. kakalarının suya düşüşünün çıkardığı sese kaka müziği gibi bişiler diyor o seslerin taklidini yaptık ve sonra bitti dedi sifonu çekti ve temizlendik….

Akşam uçtum havadaydım yerde değil…

Şükürler olsun… dilerim böyle devam ederiz… 🙂 Kimine göre bu boktan mesele 🙂 ama bana göre şu an dünyamın en önemli meselesiydi… Çünkü hiçbir anne yavrusunun gözyaşına dayanamaz…

 
5 Yorum

Yazan: 08 Ağustos 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

5 responses to “Çok çok mutluyum…

  1. nihal baysal

    08 Ağustos 2014 at 09:54

    canım bu mesele önemli mesela az sevinmedik gaz ağrısı yüzünden ağlayan çocuğumuza gaz yağınca ailecenek sevindiğimiz zamanları

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    08 Ağustos 2014 at 10:18

    evet yaaa Nihal o günler de vardı bebekken 🙂

    Beğen

     
  3. Aynur çoban

    10 Ağustos 2014 at 17:48

    Bizde şarkı söylerdik, okurken aklıma geldi….
    Çişş çişş gel gel tuvalete yapalım
    Tuvalete yapalım popomuz temiz kalsın
    Popomuz temiz kalsın mis gibi kokalım
    Mis gibi kokalım temiz kız olalım….

    Bence;
    Çocukla yaşarken anı yaşamak olmalı hedef…
    Çünkü o mutlu olur, sen mutlu olursun…
    O güler, sen gülersin…
    Ama anın zorluklarına, kızgınlıklarına, öfkelerine kapılırsan…
    Onu üzersen, sende üzülürsün
    Onu ağlatırsan sende ağlarsın

    En sinirli anımda bile gülümseyip, anı onunla bir oyuna dönüştürürsem kızlarımla anı yaşamak dünyanın en güzel duygusu….
    Ana-oğul öptüm sizi….

    Beğen

     
  4. Sinem

    11 Ağustos 2014 at 13:03

    Tebrikleeeeeer! Hayatınızda yepyeni bir döneme hoşgeldin diyorsunuz.

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    18 Ağustos 2014 at 09:50

    Teşekkür ederim 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

