RSS

Onunla gurur duymaaa :) …

05 Ağu

CIMG5571 CIMG5574 CIMG5627Bu aralar böyle kendi kendine projeler kuruyor, parklar, trenle yapıyor oyun kuruyor küçük bey.. müdahaleden hoşlanmıyor zaten biz de müdahale pek etmiyoruz çok tehlikeli bir durum olmadığı sürece..

geçen gün aramızdaki bir diyalogu paylaşmasam olmaz;

Gece yarısı.. uykudan uyandı.. çişim geldi dedi.. çişini yaptırdım. Sütünü içti..yatağına koydum. Kucak istemesin diye konuşmaya başladım aferin sana canım benim çişini söyledin vs vs.. sonra deidmki seninle gurur duyuyorum oğlum. Baktım yanında Şila da var ( Peppeedeki Şila) Şila seninle de gurur duyuyorum dedim laf olsun diye. Bizimki hiddetle “ duymaaa onunla gurur duymaa “ bağırdı.. tırstım tamam oğlum duymam tabi ben seninle gurur duyuyorum dedim. Sonra ne düşündüyse vazgeçti “ anne ona da duy “ dedi.. tamam oğlum onunla da duyuyorum dedim….sonra zzzzzzzzzzz 🙂

 

 
2 Yorum

Yazan: 05 Ağustos 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

2 responses to “Onunla gurur duymaaa :) …

  1. Havva Peynirci

    05 Ağustos 2014 at 10:19

    çok tatlısınız

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    05 Ağustos 2014 at 10:36

    Havva 🙂 teşekkürler

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

