RSS

Küçükler ve Büyükler…

05 Ağu

çıtır çıtır

Geçenlerde çok sevdiğim Çıtır Çıtır Felsefe serisinin Aşk ve Dostluk kitabını okumuştum. Burda da yazmıştım https://loveandsmile.wordpress.com/2014/07/23/ask-ve-dostluk/

Sırada bu şirin kitap vardı. ” Küçükler ve Büyükler ” Yine ilgiyle keyifle okudum. Bir yerindeki taciz, cinsel istismar kısmı beni şaşırttı. Anlatım etkileyiciydi.

– – – – – – – – – – – – –

Şu iki şey kesindir: Bütün büyükler bir zamanlar küçük olmuştur ve bütün küçükler de büyüyecektir.

* * *

Büyümek deneyimlerden bir koleksiyon yapmaktır; kimi zaman da bunun gibi zor deneyimlerden… böyle böyle yüzlerce ve yüzlerce deneyim biriktirir, yavaş yavaş hayatla daha iyi başa çıkmayı öğreniriz.

 
Yorum yapın

Yazan: 05 Ağustos 2014 in kitaplık

 

Etiketler: , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
