RSS

Fındıkla komik diyaloglarımız

16 Tem

Fotoğraf1228CIMG5208Çocukların en güzel çağı eminim sizlerde hemfikirsiniz konuşmaya başladığı zamanlar… Bazen öyle komik laflar söylerler ki öyle cümleler kurarlar ki gününüze ışık olurlar… Ben de elimden geldiğince kayıt altına almaya çalışıyorum. Şöyle de bir hayal kurdum. Okula başlayıp okuma yazmayı biraz sökünce küçükken yaşadığımız ve kayıda aldığım komik şeyleri minik şirin renkli bri kitap olarak bastırıcam ve ona hediye edicem.. Eminim çok şaşıracak ve mutlu olucak..

İşte tatilimizde geçen bazı diyaloglarımız ;

Kubilay : Dondurma alıcaz dimi anne

Anne : Bugün yok dondurma

K : Neden

A : Neden sana dondurma alayım

K : Çünkü yalıycam

 * * * 

Babaya söyleniyor kızıyorum laflıyoruz.

Kubilay : Anne babaya ne dedin

Anne : Babaya birşeye kızdığımı anlatıyorum tatlım

Kubilay : Bana kızdın mı ?

Anne : Hayır tatlım sana kızmadım babaya kızdım

Kubilay : He tamam bana kızmadın ( gülüm yaa rahatladı 🙂 sinirli görünce heralde ona da kızdım sandı düdük 🙂 )

* * *

Anne : Oğlum süt mü istiyorsun su mu?

Kubilay : Eğlence ( animasyonu mini discoyu falan kastediyor J)

Anne : Tamam gidicez eğlenceye canım benim. Sen süt mü içersin su mu? Hangisini alayım?

Kubilay : Eğlenceee

* * *

Baba anneye ne içersin diye sorar.

Anne  : Yeşil çay

Kubilay : Ben de mavi çay istiyorum.

 

 
4 Yorum

Yazan: 16 Temmuz 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

4 responses to “Fındıkla komik diyaloglarımız

  1. Sinem

    16 Temmuz 2014 at 11:14

    Ben bu yazılarını çok severek ve bol kahkaha ile okuyorum ya!

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    16 Temmuz 2014 at 11:36

    Sevindim Sinem 🙂 teşekkür ederim

    Beğen

     
  3. nihal baysal

    20 Temmuz 2014 at 00:33

    mavi çay, dondurma yalamak cevapları canım yaaa maşallah ne şeker

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    26 Temmuz 2014 at 22:07

    mavi çay ve dondurma kopardı beni, severim onu..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

