RSS

Bana özel davulcum :)

05 Tem

Ramazan’ da davulcu sevmem…

Kapıya geldiler geçenlerde bahşiş istediler.. Tabi ki verdik. Bizim ki çıldırdı ben de davul çalıcam diye… ve sakladığım yerden davulunu çıkardım.. ( Evde sık sık oyuncakları saklar yeni gibi çıkarırım orataya..fazla oyuncak fazla kalabalık istemem doyumsuz olmasın )

Dan da dan dan dan ….. !!

Ama bu davulcu başka davulcu… Bana özel davulcu.. Evimizin davulcusu 🙂

** dikkat dikkaaat 🙂 Siz bu yazıyı okurken biz Side’ ye doğru yol almış olacağız. 1 haftalık tatilimiz başlıyor yupppiiirrixxxx 🙂 İlk defa bu kadar uzun yolculuğa arabayla çıkacağız. Haydin hayırlısı 🙂

Fotoğraf1175 - Kopya Fotoğraf1178 - Kopya Fotoğraf1180 - Kopya Fotoğraf1181 - Kopya

 
1 Yorum

Yazan: 05 Temmuz 2014 in şundan bundan

 

Etiketler:

One response to “Bana özel davulcum :)

  1. Sinem

    09 Temmuz 2014 at 22:56

    Davulcu konusunda bile fikrimiz aynı tatlım. Ama bu minik adam davulcu olcaksa tabii başka.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
