RSS

Eker yoğurt deneyimi..

01 Tem

eker1İlgiyle takip ettiğim bir oluşum Tavsiye Kanalı. Son kampanya Eker hakkında. Yine güzel bir paket yollamış Tavsiye Melekleri 🙂 Magnet, indirim kuponu ve boş şirin yoğurt kutusu ve en ilginçi tohum. Ektim bakalım ne çıkıcak.. Çıksın yine fotoğraflıycam..ektiğim günki fotoğraf bu

eker2Bu da dün çektiğim fotoğraf ekeli sanırım 1,5 hafta olmuştur.

Fotoğraf1174Yoğurdu aldım. Şirin kırmızılı 4 lü yoğurt. Kullanımı rahat. Açtımdı sulandıydı derdi yok. Zaten 1 sofralık. Pratik ve şirin. Şekli şemali Kubilay’ ın ve eşimin çok hoşuna gitti. Eker’ in tatlılarından çok aldım, beğenirim tatlılarını ama daha önce hiç almamıştım Eker marka yoğurt. Tadını kıvamını çok beğendim. İçinde katkı maddesi yokmuş. Zaten en çok etkileyen bu yoksa sırf ambalajı şirin diye alacak değilim. Kubilay’ a uzunca bir süre yoğurdu kendim evde yapmıştım klasik usullerle makinasız. Artık yapmıyroum çeşit çeşit yoğurtlar alırım. Yörsan yarım yağlı çok alırım mesela..Acaba Eker’ in yarım yağlı yoğurdu yok mu keşke olsa böyle kutularda…

Evde yoğurt yapmakla ilgili sınırlı bilgim vardı. Annem yapmıştı ben de aynen devam. Eker’in hazırladığı bilgi broşüründen buraya eklemek istedim. Ev yapımı herşey elbette değerli ama dikkatli olmak gerek hijyen ve detaylar açısından. İşte faydalı bilgiler;

ekery1 ekery2

 
4 Yorum

Yazan: 01 Temmuz 2014 in aldımverdim, yedim

 

Etiketler: , , , ,

4 responses to “Eker yoğurt deneyimi..

  1. Ozge Kayaoglu

    01 Temmuz 2014 at 14:25

    Merhabalar,

    Benim bir sorum olacak. Yanıtlarsanız çok sevinirim. Daha öncelerde de birkaç defa karşılaştığım Tavsiye Meleği konusunda kafama takılanları sormak istiyorum. Ben de üye olmak istiyorum, eğlenceli bişeye benziyor ama üye olan birinden fikir alırsam içim daha rahat edecek. üye olmak için bilgileri girdikten sonra karşımıza çıkan sözleşmenin bizim açımızdan olumsuz bir yönü var mı. Gerçi ben şöyle bir okudum ama gene de sormak istedim. Hukuki bağlayıcı vs. ? Yoksa sadece formaliteden ibaret bir durum mudur? Tam olarak yaptığınız onların gönderdiklerini denemek ve fikirlerinizi belirtmek midir?

    Siz de bu sitenin üyesi olarak beni aydınlatacağını düşündüğünüz bikaç nokta da ekleyebilirsiniz tabi 🙂

    Sevgiler…

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    01 Temmuz 2014 at 14:38

    Özge merhaba, senli benli konuşuyorum hoşgörüne sığınarak..
    Açıkçası ben fazla incelemedim..belki de yanlış yapıyorum incelememekle..
    bugüne kadar 3-4 kampanyasına katıldım..sıkıştırmak, yükümlülük vs bir sıkıntı yaşamadım açıkçası.. olumlu olumsuz görüş belirtmek, sosyal medyada paylaşmak yeterli onlar için anladığım gördüğüm kadarıyla.. o tür sözleşmelerin çoğu zaman formalite olduğunu düşünüyorum ama bu tamamen şahsi ve iyiniyetli görüşüm..daha iyi bilen birine danışırsan bana da yazarsan mutlu olurum.
    zaten istediğin kampanyaya sen katılırsan sana paket geliyor dolayısıyla zorlama vs olmuyor.
    sırf paket gelsin diye herşeye atlamadığım için hoşuma gidiyor.. baskı olsa bana göre değil..mesela ismini söylemeyeyim birkaç site daha vardı buna benzer..sürekli şunu beğen şunu yap bunu yap diye dürtünce rahatsız oldum çünkü doğallık önemli… tavsiye kanalı beni sıkmıyor rahatım..sıkarsa bırakırım…

    Beğen

     
  3. Sinem

    02 Temmuz 2014 at 13:34

    Ne çıkacak cidden çok merak etttim. Severiz böyle bekleyişleri değil mi? 🙂

    Beğen

     
  4. nihal baysal

    03 Temmuz 2014 at 00:35

    eker yoğurdu ben çok severim

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

