RSS

Al sana kendin yap çerçeve şeysi..

02 Haz

Özendim… uğraştım.. sonuç hüsran..benim neyime kendin yap projesi 🙂 hemi de boya badanayla 🙂 O kadar da erinmedim fotoğrafladım…

CIMG4703 CIMG4705 CIMG4723 CIMG4724 CIMG4740

Yıllardır gözgöze olduğum genç kız tablomu ( bu arada çok benzeten olurdu bu kızı bana..tabi gençlüğümde 🙂 ) dedim beyaza boyayım da değinşik birşeyler yapayım al sana değinşik bişi ..

boyadığım tabloyu hem kurusun hem Kubilay mıncıklamasın diye balkona koy.. yağmur yağsın üstüne..tablo kabarsın…yine de vazgeçme asarım ben bunu bişi olmaz de… fakat evin yüce beyi dalga geçsin..ne böyle müzemi burası fotoğrafları asıyorsun fotoğraf albümden bakılır desin beğenmediğini açıkça ifade etsin……. 😦 böhüüü o hışımla kendisini çöpe attım.. yok yok beyimi değil tabloyu 🙂 😛

Demek ki her kendin yap projesi herkeste iyi durmuyormuş…

Neyse önümüzdeki maçlara bakıcaaazzzzzzz

ya bu arada bunlar da güzel örnekler 🙂 siz bunlardan feyz alın benden değil..

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=diy%20frame

http://vintagegrey.net/2012/04/17/diy-thrifted-frame-photo-display/ 

 

 
4 Yorum

Yazan: 02 Haziran 2014 in DIY

 

Etiketler: , ,

4 responses to “Al sana kendin yap çerçeve şeysi..

  1. Esra

    03 Haziran 2014 at 11:51

    albğmden değil duvarlardan bakılması konusunda hemfikirim canım için rahat olsun yalnız değilsin:))

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Haziran 2014 at 11:54

    🙂 Sağol Esra

    Beğen

     
  3. baltazar

    03 Haziran 2014 at 13:32

    Yaa senden daha güzel şeyler bekliyorum..
    Yorum ya yaparım kariyer de:)

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    03 Haziran 2014 at 18:18

    * Anlıyorum koci 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
