RSS

izlenesi>Büyük Budapeşte Oteli

25 Nis

The-Grand-Budapest-Hotel-Wes-Anderson-01-personnages-1024x640  Grand_Budapest_Hotel

Dün akşam eşimle sinemada izledim bu harika filmi. Ralph Fiennes ‘ in oyunculuğu mükemmeldi. Gerçi o kadar ünlü ve değerli oyuncular vardı ki filmde.. Filmin bilgilerine bakmadan izleyen aa bu da mı aa bu da mı var şokları yaşayabilir 🙂 Film Avrupada bir otelde çalışan Gustave H. ve işe aldığı Mustafa ‘ nın yaşadıklarını anlatıyor. Anlatım, kareler, espriler, oyuncular çok çok güzel. Eşim de ben de çok beğendik. Uzun zamandır eşimle başbaşa vakit The-Grand-Budapest-Hotel-008geçirmemiştik ayrıca bu yüzden de bizim için özeldi bu sinema gecesi. Oğlum anneannesiyleydi, kardeşim de vardı. Uyku saatinde güzelce uyumuş. Hiç bizi sormamış şaşırdım vallahi,,, sevindim tabi o ayrı ..gece uyandı yanına gittim anne dedi, sarıldı öptü mis kokulum.

Filme dönelim tekrar. Başroldeki Gustave H. karakteri çok komik bir karakter. Kibar ve çoğu zaman saf. Mustafa’ ya karşı davranışları, korumacı ve saygın hali çok tatlıydı.

Beni en çok güldüren sahneler ise otelde birbirine ateş açan askerlerin sahnesi ve hapishaneden kaçış sahneleri.Filmin fragmanını burdan izleyebilirsiniz.. ayrıca detaylı bilgi de var burda http://www.sinemalar.com/film/214142/the-grand-budapest-hotel

*Fotoğraflar internetten alıntıdır..

 
Yorum yapın

Yazan: 25 Nisan 2014 in izledimler

 

Etiketler: , , , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
