RSS

The Monuments Men

18 Nis

HAZİNEBizdeki adıyla ” Hazine Avcıları “…Sinemada tek başına izlediğim bu filmi ne zamandır bloga yazamadım..George Clooney’ in yönetmenliğini yaptığı filmde ikinci dünya savaşı sırasında naziler tarafından çalınan sanat eserlerinin toplanıp bulunması için kurulan özel bir ekibin hikayesi anlatılıyor. Beni çok etkilediğini söyleyemeyeceğim. Sıkılmadım izlerken o ayrı. Oyuncular birbirinden kıymetli zaten. Bu arada film başlamadan önce en sevdiğim şey reklam izlemek özellikle de gelecek olan film fragmanlarını izlemek… ama karşıma akp reklamı çıkınca ıyyykkk oldum… seçimden önce gitmiştim de filme.. sonra da chp nin reklamı çıktı. Tamam Chp ye oy verdim zaten de.. sinemada siyasi reklam hoşuma gitmedi.. büyüsünü bozuyor sinemanın…

Herneyse…sinema candır, canandır..çoook severim,

 Filmden ;

 ” Bir nesli tümüyle yok edebilirsiniz, evlerini yakıp yerle bir edebilirsiniz, onlar yine de bir şekilde ayakta kalır ve yeniden başlarlar. Ama siz onların tarihini yok eder, başardıklarını yok ederseniz onlar da sanki hiç varolmamış gibi olurlar ”

 

 
Yorum yapın

Yazan: 18 Nisan 2014 in izledimler

 

Etiketler:

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
