RSS

Alışveriş..

10 Nis

Kubilay’ a kreşte ferah ferah giysin diye ebebek’ ten bunu aldık. yanlış hatırlamıyorsam 27 liraydı.. CIMG4278

 

 

 

 

 

 

 

 

Kubilay Mickey Mouse’ u çok seviyor. Balparmak’ ın bu balını Real markette görünce öyle sevindim ve atladım ki..Fiyatını unuttum. Ama pahalı değildi. Görsellik her konuda beni etkiliyor. Öyle yemesem de izlemek bile mutlu ediyor. Çizgi film karakterleri, kalpler, yıldızlar, kelebekler, ekose, puantiye…..  daha çoook sayabilirim 🙂CIMG4277

 

 

 

 

 
Yorum yapın

Yazan: 10 Nisan 2014 in aldımverdim

 

Etiketler: , , , , , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
