RSS

Walter Mitty’nin Gizli Yaşamı

02 Nis

wal2 walter1

Evde film izlemek özel çaba gerektiriyor. Çünkü Kubilay 8,30-9,00 da yatarken benim de pilim bitmiş oluyor. Onun uyumasıyla kreş çantasını hazırla, mutfağı topla vs vs derken yatağa yapışıyorum. Bazen de herşeyi hızlıca ayarlayıp Gökayla hırs yapıp film izleyebiliyoruz. İşte uzun zamandır istediğim filmi izledim. “ Walter Mitty’nin Gizli Yaşamı”

Ben Stiller’ i severim. Komedi türü filmleri de çok severim. Bu filmi de sevdim ama öyle aman aman bayılmadım diyebilirim. Filmdeki sakallı uyuz patron bozması karakterlere bayıldık eşimle. Onların olduğu sahneler keyifliydi. Ben Stiller yaşlı geldi epey bana bu filmde. E tabi adam da yaşlanacak elbet hep aynı kalacak değil ya.

Filmin Konusu şöyle

“Fantezi dünyasında sessiz sedasız bir hayat süren, tirajı yüksek “Life!” dergisinin fotoğraf arşivinde çalışmakta olan Walter, kendini hiç beklenmedik bir maceranın içinde bulur. Yeni iş arkadaşı Cheryl’la masumca flört etmeye başlamasının sonrasında hayatı, hayalindeki sevgilinin gerçeğe dönüşmesiyle değişir. Cheryl, onun uzun süredir düşlediği aşkın vücut bulduğu insandır. Ancak Walter, büyüsünün bozulacağını düşündüğünden hislerini Cheryl’a açıklamakta tereddüt etmektedir. Bir yandan da derginin artık yalnızca internetten yayın yapacağı haberini alması, onu işini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya getirecektir. Derginin basılı yayın hayatına veda edeceği son sayısında çıkması planlanan önemli bir fotoğrafın yok olmasıyla işler karışır. Walter’ı ve Cheryl’ı akıl almaz olaylar ve sürpriz gelişmeler beklemektedir.”  ( http://www.beyazperde.com/filmler/film-206710/ )

 
3 Yorum

Yazan: 02 Nisan 2014 in izledimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

3 responses to “Walter Mitty’nin Gizli Yaşamı

  1. modadabirkadın

    07 Nisan 2014 at 23:04

    ben de geçenlerde izledim bu filmi. ben çok sevdim. ilk başta biraz saçma geldi.hatta alp sıkıldı bıraktı ilk 10 dakikada. sonra beni bir sardı. malum bu ara fotoğrafa takıntılıyım ya, bayıldım filme..
    manzaralar, kadrajlar harikaydı. en çok da fotoğrafçının fotoğraf çekmeyi bırakıp hayatı izlemeyi tercih ettiği sahne etkiledi beni.

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    07 Nisan 2014 at 23:10

    ayrıca şirket hayatı ile ilgili hicivler de güzeldi…

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    08 Nisan 2014 at 08:22

    * evet o sahne ne anlamlıydı dimi.. büyük mesajı vardı o sahnenin..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

