RSS

Portakalı soydum..

11 Mar

portakal

Kubilay’ a şarkı söylemek, peşinden onun tekrar etmeye çalışması, kelimeleri minik ağzıyla söyleme biçimi öyle keyif verici ki…

Geçen gün portakal yiyorduk ailecek. Başladık babayla bu şarkıya. Eminim bir çoğumuz biliyor bunu ;

Portakalı soydum

Başucuma koydum

Ben bir yalan uydurdum

Duma duma dum ( burasını çok tatlı söylüyor  🙂 )

Kırmızı mum

Kocakarı kalk

Lambayı yak

Üç göbek at

Yatağına yat

1

2

3

 Bittiiiiii 🙂  artık hep söyletiyor, söylemeye çalışıyor…

 

Etiketler: , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
