RSS

Komşu komşu…

27 Şub

kubi

Küçüklükten sevdiğim bir tekerleme mi diyeyim oyun mu diyeyim bilemedim.. 🙂 Bir gün oğluma öğretmek isterim.. Zaten onun için açtım bu kategoriyi.. (  Oğlum bu aralar Mickey Mouse cu 🙂  )

 

-Komşu, komşu !
-Hu, hu!
-Oğlun geldi mi?
-Geldi
-Ne getirdi?
-İnci, boncuk.
-Kime, kime?
-Sana, bana.
-Başka kime?
-Kara kediye
-Kara kedi nerede?
-Ağaca çıktı
-Ağaç nerede?
-Balta kesti
-Balta nerede?
-Suya düştü.
-Su nerede?
-İnek içti.
-İnek nerede?
-Dağa kaçtı.
-Dağ nerede?
-Yandı, bitti kül oldu.

 
 

Etiketler: ,

2 responses to “Komşu komşu…

  1. modadabirkadın

    11 Mart 2014 at 09:53

    ben bazen çocuklardan biri bana ” anneeeee …..m nerede?” diye sorduğunda başlıyorum bu tekerlemeyi söylemeye…. o kadar çok soruyorlar ki, yıllardır artık fenalık geldi, durumu renklendiriyorum sanırım kendimce

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    11 Mart 2014 at 09:59

    Ben de Kubiye söyliycem inşallah 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
