RSS

Türk gerilim filmi “Ev”

25 Şub

EV-SON~1 film1

Geçenlerde zaplarken baktım BBG evi gibi bir program var kanalın birinde..Tv2 ydi sanırım…aa dedim bakayım kimler var…izliyorum..izliyorum..bir tuhaflık var sonra bir baktım reji odası vs..anaa dedim bu filmmiş meğer program değil… Sardı film. bırakamadım… gerilim filmi…merakla izlettirdi kendini. Gerilim filmi sevmem. Ama bu türk denemesi çok ilgimi çekti.. Siz de merak ettiyseniz izleyin derim. Başroldeki Deniz Celiloğlu bence çok başarılıydı beğendim kendisini…filmin bilgileri fragmanı burda http://www.sinemalar.com/film/45547/ev ..

* Resimler internetten alıntıdır.

 

 
4 Yorum

Yazan: 25 Şubat 2014 in izledimler

 

Etiketler: , , ,

4 responses to “Türk gerilim filmi “Ev”

  1. mavianne

    26 Şubat 2014 at 13:18

    merak ettim filmi şimdi 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    26 Şubat 2014 at 13:40

    Mavianne izle vaktin olursa..fikrini merak ederim 🙂

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    27 Şubat 2014 at 12:14

    fragmanını görmüştüm, güzel demek…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

