RSS

Snoopy’li parfümüm..

20 Şub

CIMG3860 CIMG3861

Yıllar önce Optimumda Tekin Acar da görmüştüm bu parfümü. Snoopy çok sevdiğim için çok istemiştim ama alamamıştım. Hep aklımdaydı. Geçen gün gazetede Tekin Acar da indirim olduğunu okuyunca aklıma geldi ve var mı diye baktım evet hala varmış. Hemen aldım. 48 liraymış fiyatı 24 liraya düşmüş.Sipariş verdim ertesi gün geldi. Koku güzel çıktı allahtan… Şişesini hep saklıycam kullanıcam. Parfümle ilgili detaylı bilgi burda http://www.tekinacar.com.tr/shop/kadin/bebek-ve-anne/snoopy-groovy-green-edt-50ml_56430.aspx

 
Yorum yapın

Yazan: 20 Şubat 2014 in aldımverdim

 

Etiketler: , , , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
