RSS

ilk karne

27 Oca

Resim

Oğlum ilk karnesini aldı. Hoş bir anı..Cuma akşamı kreşten almaya gittiğimde bir bey daha bekliyordu oğlunu. Benim Kubilayın annesi olduğumu duyunca demesin mi aa oğlum Kubilayı çok seviyor bazen evde Kubilayı özledim falan diyor hep bahsediyor. Nasıl sevindim nasıl gurur duydum anlatamam. Obıdığın ismi de Kayra imiş. Sonra sağolsun Kayra’ nın babası bizi eve bıraktı. Oğlumun güzel arkadaşlığının ilk meyvesini yemiş oldum he he..

ResimResim Resim
Kubilay’a eşleştirme kartları gibi bir şey almayı istiyordum alamadım bir türlü.. ben de dedimnette gezineyim birşeyler bulur yaparım.. buldum da.. döktüm kestim ve oynadık..güzel oldu..
Kubilay da annesi gibi etiketleri, yapışkanlı şeyleri seviyor. Bunu üzerimde deniyor o ayrı..evin kapısı etiket içinde ordan alıyor yüzüme yüzümden tekrar oraya yapıştırıyor.. O mutlu ben mutlu…

Resim

Resim
Telefonumuzdaki kendisiyle ilgili videoları izlemek de diğer keyfi.. yayılıyor koltuğa kendisini izliyor, gülüyor… fazla telefonla haşır neşir olmasını istemiyoruz. Bu yüzden yanında telefonla konuşmamaya çalışıyoruz çünkü hemen telefonu istiyor kurcalıyor..çağın çocukları işte..evde laptopuda sakladık… gerek yok..nasılsa zamanı gelince bolca kullanacak…

Resim

 
2 Yorum

Yazan: 27 Ocak 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

2 responses to “ilk karne

  1. modadabirkadın

    28 Ocak 2014 at 22:49

    tebrikler başarı belgesi için 🙂
    saçlar taranmış, daha bi yakışıklı olunmuş.
    eeee kimin oğlu, bi sürü arkadaşı olacak onun 😉

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Şubat 2014 at 22:36

    * Canım Ulyam sağol..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
