RSS

zoort ! pardon !

08 Oca

Kubilay geçenlerde ateşlenmişti. Gecenin bir saati. Altını değiştiriyorum. Ateşi de var. Gaz çıkardı. “ Zooort ! “ ve arkasından eli havaya kalktı “pardon” !! gece gece üzgünken beni gülümsetti, mutlu etti oğlum. Ona gaz çıkardığında  oğlum zort yapınca pardon diyoruz diye anlatırdım ara ara.. hep yapardı sonra ben derdim o da öyle pardon derdi gülerdik… kendi kendine hasta hasta pardon demesi şaşırttı çok güldüm.. seni seviyorum canım Kubilayım…

Görsel

 

 
4 Yorum

Yazan: 08 Ocak 2014 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

4 responses to “zoort ! pardon !

  1. Annegazetesi

    08 Ocak 2014 at 18:00

    Çok sevimli….:) Geçmiş olsun, iyimisiniz şimdi?

    Beğen

     
  2. Sinem

    09 Ocak 2014 at 21:20

    Geçmiş olsun minikime! Bu sene grip pek sarsıcı. Ben de yeni yıla bile hasta girdim. Hala da iyileşemedim. Ne tatlı oluyor bu çocuklar di mi?! Dünyaya tepkileri bizden çok farklı. Bu blog anıları bir gün onun kimbilir ne kadar hoşuna gidecek. Çok değerli kayıtlar diye düşünüyorum. Adres için çok teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    12 Ocak 2014 at 11:16

    ÇOK KİBAR 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    21 Ocak 2014 at 22:08

    * Yorumlara hep geç cevap verdim bu ara 😦 mahcubum..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

