RSS

Kreşten birkaç kare…

22 Ara

Bu şeker fotoğraflar kreşimizden.. yani ben çekmedim.. Bu tatlı karelere fazla bir şey söylememe gerek yok. Yerli malları haftası ve Muffin yapma faaliyeti…

1462932_170916369785005_34066664_n 1471943_170922783117697_1780026938_n 1504119_170916459784996_18985065_n 1526095_170922053117770_147117977_n 1526755_170922486451060_572149948_n Kubilay bu ara çok dillendi.. Neredeyse her söylediğimi tekrar ediyor ve bir süre sonra bir şekilde kullanıyor. Çok şirin. Bugün ona mini mini bir kuş şarkısını söyledim çok hoşuna gitti..Hemen söylemeye başladı. Tam dili dönmüyordu ama nasıl o kadar hızlı ezberledi şaşırdım. Teşekkür ederim demeyi biliyor 🙂 Komik söylüyor ama olsun:)

Hafta sonları memeye daha çok yapışıyor.  Artık çok sıkıldım emzirmekten 😦 Tamam bitince tuhaf hissedeceğim eminim ama Kubilay’ın iyiliği için bunun artık olması lazım. Ocak ortası gibi iş toplantısı için 2 veya 3 gece görüşemeyeceğiz 😦 belki dönüşünde memeyi ısrarla vermem umarım çok ağlamaz 😦 çünkü haftasonları ve geceleri çok memeci.. İştahı dengesiz. Doktor kontrolüne gittik. Tahlil istedi..idrar ve kan.. sonuçlar iyi çıkar umarım.. 11 kilo 300 gram ve 83 boy… boyu kısaymış..can sıkıcı… kreşe gittiği için doktorumuz kötümser. Kreşte iyi beslenilmediğini düşünüyor. 😦 Ne yapabilirim ki. elimizden geleni yapıyoruz..zorla yedirmek istemiyorum. Doktor göz kontrolüne götürmemiz gerektiğini söyledi. Yakında götürürüm. 24 ünde kreşinde tiyatro gösterisi var. Çok merak ediyorum. Tabiki veli yasak 🙂 fotoğrafları bekliycem dört gözle… Şimdilk bu kadar…Aslı kaçar……..

 

 

 

 
5 Yorum

Yazan: 22 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

5 responses to “Kreşten birkaç kare…

  1. Annegazetesi

    23 Aralık 2013 at 12:24

    Çok sevimli hakikaten. Kreşi de seviyor belli. Boyu kiloyu da, sağlıklı olduğu müddetçe kafaya takmamakta fayda var. Biliyorum söylemesi kolay yapması zor bir tavsiye 🙂 ah biz anneler! 🙂

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    26 Aralık 2013 at 12:18

    çok şeker , çok da eğleniyorlar kreşte… beslenme konusu, biraz kafa karıştırıcı tabii. aslında evde yemedikleri şeyleri kreşte yiyorlar ama porsiyonlar az gibi geliyor bana da. yemek en problem edilmeyecek konu diyor hep kreş , yuva sahipleri, bilemiyorum…boyu hiç mi uzamıyor? aylardır mı uzamadı ? doktor tahlil istiyorsa vardır bi bildiği, ama seni biraz panik görüp de rahatlatmak için de istemiş olabilir mi?

    Beğen

     
  3. küçük hanımın güncesi

    28 Aralık 2013 at 10:57

    anaokulunda çalışan arkadaşım anlata anlata bitiremiyor çocukları.. meğer ne ilginç anlar oluyormuş 🙂 uzaktan çok eğlenceli bir iş gibi görünüyor 🙂

    Beğen

     
  4. mavianne

    31 Aralık 2013 at 11:24

    selam,
    güzel bir yıl diliyorum
    sağlıklı bir ömür diliyorum bu yakışıklıya
    sevgiler

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    31 Aralık 2013 at 15:34

    * Doktorumuzda porsiyonlar küçük oluyor dedi..öğretmenleri iştahı kreşte iyi ve yiyor diyorlar 😦 güvenmek zorundayım… aylardır uzamadı değil ama yaşıtlarına göre biraz kısa..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

