RSS

Mia Wallace

17 Ara

gelincik10

 

Mia Wallace ( http://trainspottingmia.blogspot.com/ ) beni mimlemiş…Aklıma ilk ne geldiyse yazdım düşünmedim fazla..

Mimlenmek isteyen üzerine alınsın lütfeeennnnn

*Bu arada resim internetten alıntıdır..

 

1. En sevdiğin renk?
Bu aralar yeşil

2. En sevdiğin çiçek?
Gelincik

3. En sevdiğin yemek / sebze / içeçek?

Dolma / kabak / limonata

4. En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?

Jay Jay Johanson “ On the radio “ Zuhal Olcay “Pervane”

5. En sevdiğin komedyen?
Cem Yılmaz

6. En sevdiğin kız / erkek ismi?
Oğlumun ismi Kubilay…bu yüzden en sevdiğim erkek ismi bu J Kız ismi ise Aslı ..kendi adım..çok severim J

7. En sevdiğin kitap?

Şeker Portakalı (Vascencelos )

8. En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Jim Carrey , Türkan Şoray
9. En sevdiğin yerli / yabancı film?

Selvi Boylum Al yazmalım / Hayat güzeldir

10. En sevdiğin yerli / yabancı dizi?
Mavi Ay  / Aramızda Kalsın

11. En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
İstanbul. Yurtdışına gitmedim maalesef

12. En sevdiğin gazete / gazeteci?
Hürriyet.. Yılmaz Özdil

13.  En sevdiğin mevsim / gün / ay?
Tüm mevsimleri severim. Gün Cuma. Ay ekim

14. En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı?
Elbise çok severim. Yüzük kolye de severim

15. En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Marka takıntım yok. Rimel ve ruj severim..

16. En sevdiğin çizgi karakter?
Snoopy, Heidi , Sünger Bob

17. En sevdiğin anı?
Küçükken evimizin bahçesinde yazın leğenleri çıkarıp hortumla ıslanmak, oynamak…

18. En sevdiğin özelliğin?

Uyuşuk olmamam

19. En sevdiğin his?
İçimin kıpır kıpır olması gülümsememi tutamama hissi.

20. En sevdiğin canlı?
Oğlum.

 

 
2 Yorum

Yazan: 17 Aralık 2013 in şundan bundan

 

2 responses to “Mia Wallace

  1. Mia Wallace

    17 Aralık 2013 at 15:47

    ay ben seni yeriiim ne kadar güzel cevaplamışsın!!

    On the radio bu şarkıya bayılırım ben. lise zamanım bu şarkıyla geçti 🙂

    ayrıca mavi ay.. ah ah 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    17 Aralık 2013 at 21:34

    * Mia 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
