RSS

Breathe Right deneyimi…

10 Ara

Fotoğraf0839

Ne zamandır yazıcam yazıcam olmadı bir türlü. Fikrimühim’ den Breathe Right deneme kutusu geldi. Eşimle denedik. Bu ürüne yabancı değilim çünkü anneme daha önce almıştım bikaç kez. Hastalık dışında benim nefes almakla ilgili bir sıkıntım yoktu zaten ama merak edip denedim. Çok büyük fark hissedemedim belki de sorunum olmadığı içindir. Ama eşim epey farkettiğini söylüyor. Çocuklar için de olanı varmış bunu bilmiyordum. Tabi benim Kubi küçük daha..5 – 12 yaş arası için varmış. Pakette deneme ürünleri boldu. Şirin bir çerçeve vardı Kubi halletti tabi çerçeveyi.

Fotoğraf0842

Breathe Right ilaç vs içermediği için kullanmak risksiz…denemek lazım. Çünkü uyku kalitesi, iyi nefes almak çok önemli. Yoksa gün boyu başağrısı, halsizlik çekmek kaçınılmaz.  Ayrıca ağızdan nefes almak mikropları bize daha yakın hale getiriyor. Ağzımız kapalı uyumamız çok muhim. Şükür ki ben hamilelikten önce burun ameliyatı oldum da şanslıyım nefes konusunda. Aslında bu ürünü en iyisi gripken denemem. O zaman daha faydasını görücem sanırım. Kullanımı çok çok kolay. Çalıştığım işyerinde maratonlara katılan bir arkadaş var o zaten koşarken hep kullanıyormuş. Zaten bu ürün %31  e kadar arttırdığını iddia ediyor nefes alımını.. bu da az değil tıkalı burna göre..

 

Breathe Right ile ilgili twitterdaki deneyimleri öğrenmek isterseniz şu hashtag e buyrun ; #sensizbennefesalamam

Fotoğraf0845

 
1 Yorum

Yazan: 10 Aralık 2013 in aldımverdim

 

Etiketler: , ,

One response to “Breathe Right deneyimi…

  1. Sinem Pelin

    10 Aralık 2013 at 12:10

    sıkıntılı bir konu evet ama her geçen gün ne güzel yeni ürünler çıkıyor. Bu arada pinterestten sen ekledim tatlım.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

