RSS

2. yaş partimizden kareler

02 Ara

·         Kubilaya 28 kasım Perşembe akşamı çekirdek aile mum üflettik kek üstü ..

Görsel

·         Cuma günü kreşte kutladılar sınıfça .. sağolsun Kadriye ve Dilek öğretmenimiz videoya almış, fotoğraflar çekmiş.. harika bir anı olucak.

Görsel

·         Cumartesi evde arkadaşlarımla parti yaptık.. günler öncesinden hazırlanmıştım ..daha kafamda çok şey vardı ama vakit, yorgunluk vs yetmedi onları uygulamaya… çok eğlendik.

·         Balonları tavana uçan balonmuş gibi bantladım.

·         Minik sular alıp Kubinin fotoğrafıyla süsledim.

·         Yemeklerin üstüne Kubili süsler yaptım.

·         Beyaz bir saksıyı süsledim içine plastik kaşık çatal bıçakları koydum.

·         Duvarlara Kubilayın ve benim sevdiğim arı maya pepe resimleri yapıştırdım.

Görsel

·         Kağıt renkli süslü tabaklar bardaklar kullandım.

Görsel

Görsel

·         Çok fazla yiyecek seçeneğim yoktu. Zaten destek aldım annemden, birkaç arkadaşımdan.

·         Külahlara şekerleme, mısır patlağı koydum.

·         “ Eğlence sepeti “ yaptım. Bir sepet içine peruklar, gözlükler, maskeler, taçlar….renkli çılgın olabilecek ne varsa koydum..ve müzik eşliğinde hem dansettik hem kılıktan kılığa girdik..

Görsel

CIMG3012

·         Kubilay çok mutluydu.

Görsel

·         Gelecek olan minik misafirlere boyama kitabı hazırladım üstünde kendi adı resmi olan ve kubinin teşekkür ettiği..minik süslü kalem ve süslü etiketler ekledim.

·         Hediyeleri çok beğendim. Hediyelerden birinin paketi harikaydı…ayrıca kubiye özel tşört hazırlamıştı arkadaşım.. mont,puzzle, kazaklar, pantolon, oyuncak, bere atkı, …..…. Çok güzel cicileri oldu oğlumun…herkesin kesesine bereket.

Görsel

Görsel

·         Avizelere balon bağladım.

·         Duvara 2 şeklinde süsleme işini kardeşim yaptı, rengarenk cıvıl cıvıl oldu.

Görsel

·         Parti şapkalarından aldım ve kubinin fotoğrafıyla süsledim.

·         Duvara çamaşır askısı gibi ip asıp mandallarla kubinin bebeklikten bugüne komik fotolarını astım.

Görsel

·         Perdelere balonlar bağladım.

Görsel

·         Kubi parti sonrası sızdı …mayıştı…

Görsel

·         Bir sürü çılgın kare var elimde ama bunları seçtim … birkaç arkadaşımda fotoğraflar çekti onlardan da eklerim yine..

Görsel

 
8 Yorum

Yazan: 02 Aralık 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

8 responses to “2. yaş partimizden kareler

  1. Sinem Pelin

    03 Aralık 2013 at 10:40

    Tekrar sarı şekerin dodomgününü kutluyorum!
    Ne kadar yaratıcı güzel fikirler bunlar, bayıldım.
    Seni kırcak birşey mi yaptım Aslıcım hiç sesin çıkmıyor, belki çok yoğunsundur.
    Bilmeden kırdıysam özür dilerim.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    04 Aralık 2013 at 10:32

    Sinemciğim ne demek kırmak aşkolsun ben seni çok seviyorum.. Bu aralar hem çok yoğundum stresliydim hem de maalesef çalıştığım yerde bilgi işlem internette bazı yasaklar koydu… bazı sitelere giremiyorum bazen yorum yazabiliyorum bazen izin vermiyor 😦 hatta bazen bloguma yazı koyamıyorum kardeşime mail atıp ona istediğimi ekletiyorum. o yüzden bazen bana yazılan yorumlara cevapsız kalıyorum evden de akşam çok zor internete girmem kubişle…toparlanırım yakında… telafi ederim 🙂 çok öpüyorum seni..

    Beğen

     
  3. Esra

    04 Aralık 2013 at 11:45

    Maş. çok güzel görünüyorsunuz, nice mutlu yaşlara 🙂

    Beğen

     
  4. Hayat ve Kurabiyesi

    04 Aralık 2013 at 13:41

    Minik prensin doğum gününü kutlu olsun. Maşallah sana neler yapmışsın öyle.. Herşey çok güzel her fotoğraf çok samimi.. Sağlıkla mutlulukla neşeyle donatacağı nice seneleriniz olsun. Öpüyorum sizi.

    Beğen

     
  5. aner

    05 Aralık 2013 at 18:22

    Ayy ne kadar guzel fotograflar. Allah oglunuzu anneli babali mutlu ve saglikli buyutsun. Nice guzel yillara 🙂 Parti cok eglenceli olmus 🙂 cok guzel kareler
    Sevgilerime

    Beğen

     
  6. Annegazetesi

    10 Aralık 2013 at 12:12

    Pek bişey yapamadım mı demişsin??? Daha ne yapacaksın, herşey harika olmuş, fikirler süper eline emeğine sağlık. Hatta bana da oğlumun 1. yaş partisi için fikirler vermiş oldun 🙂 Gerçi daha 7 ay var ama..

    Kubi’nin mutluuu, sağlıklııı, neşeliii, analı ve de babalı süper bir hayatı olsun, nice yaşlaraaaa! 🙂

    Beğen

     
  7. loveandsmile

    17 Aralık 2013 at 21:36

    * Annegazetesi sana fikir verdiysem çok mutlu oldum. İşyerimdeki bilg işlem yasakları sebebiyle yorum yazamıyorum bloğa giriş yapamıyorum anca yazabildim evden girdim de..bazen kardeşime rica ediyorum sağolsun yazı ekliyor….çok teşekkürler güzel dileklerin için

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    17 Aralık 2013 at 21:37

    * Amin çok teşekkürler..:)

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

