RSS

Beyaz masa..İlk cümlemiz..ve..ve

18 Kas

Görsel

Yeni masamız… Aslında altı sandalye ama birini yatak odama koydum. Masa açılabiliyor. Baba ayak diyorlar bu masalara. Çok istiyordum böyle bir masa..mutluyum. Dilerim bu masada daima keyifli sohbetlerle yemek yemek nasip olur.
Kubilay masayı kuran adamdan biraz tırstı o yüzden şükür etrafında dolanıyor ama ellemiyor. Beyazı korumak zor ama ne yapayim küçük çocuğum var diye istediklerimi hep ertelemek istemiyorum. Yapılabilir istekler yapılmalı. Mezara mı götürücem masayı bişi olursa olsun ne yapayım.
Görsel
Dün Kubilay ilk cümlesini kurdu. ” Baba aç ” Elektrik süpürgesini göstererek 🙂 Bir sürü kelime söylüyor.. Buldum, mum, pasta, bu ne, ..hayvan isimleri sesleri, bazen doğru bazen yanlış ona kadar sayılar, isimler, muz, elma,araba……………

Cumartesi ilk veli toplantımıza gittim. Heyecanlandım. Okulumuz özenle hazırlanmış. Sohbetler, ikramlar, soru cevaplar, tanışmalar… Çok mutlu oldum.

Kendim çok sevdiğim gibi Kubiye de süslü yapışkanlar merakını sardırdım. Ara ara alıyorum bi yerlere yapıştırıyoruz. Bazen de kendimize yapıştırıyoruz.. O mutlu biz mutlu..

10 gün sonra 2 yaşına giriyor canım bebeğim. Yüzü hep gülsün. Onu neşelendirecek, anı olabilecek bir doğumgünü partisi yapmayı istiyorum bakalım kısmet. Okulunda da her ay sonu o ayın bıdıkları kutlanıyor okulda yapılan çocuklara uygun bir pastayla. Kubim de çok neşelenecek eminim mumlar ona yönelince.

Yeni bir kitaba başladım. Epey kalınca. Mustafa Topkara. ” İlişkilerin Psikolojisi ” Nerden mi bu kitabı okuma isteği geldi. Bir röportajı okuduktan sonra..linki kaybetmesem sizlerle paylaşmak isterdim ama bir türlü tekrar bulamadım. Merak eden bakınsın google abiye. Aldığım notları paylaşacağım ama kitap öyle kalın ki ne zaman biter bilemem…

 
Yorum yapın

Yazan: 18 Kasım 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

