RSS

Kısa kısa

06 Kas

Görsel

Okulda (Boğaziçi Park Anaokulu-Soyak) turşu kurmuşlar… Ne hoş bir faaliyet. Belki çok küçük oğlum ama eminim ilginç gelmiştir. Henüz açmadık, yemedik bakalım nasıl çıkcak. Zehir çıksa kıymetli bana…

Okulda doğum günleri kutlanıyor orda etkilenmiş sanırım. Okuduğumuz kitaplarda pasta görünce mum diyor üfleme hareketi yapıp duruyor.Doğumgününe de az kaldı zaten.28 kasım.

Bu arada dün beni çok şaşırttı. Pepee dergisine bakıyorduk. Sayılarla ilgili sayfayı açtık. Kendi kendine 3-4-5-6-7- 9 – 10 dedi… ben ona bebekliğinden beri şu şarkıyı söylerim ve çok güler eğleniriz.

“ Sağ elimde 5 parmak sol elimde 5 parmak ,say bak say bak saaay bak. 1-2-3-4-5 , hepsi eder 10 parmak sen de istersen say bak.say bak say bak saaay bak.. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 “.. tabi kitaplarda dergilerde de sayıları gösteriyordum ama çabasız öylesine..zaten küçük ..ondan böyle şunu erken öğrensin şunu bilsin diye hiiç beklentim yok. Başarıdan çok neşe odaklıyım ben çünkü. Özgüvenli neşeli olsun da çok zeki başarılı olmasına takık değilim. Hoşuma gitti ama yalan değil…

Bu aralar iştahımız iyi şükür…

Ayakları çıplak olsun istiyor. Çorap savaşındayız. Bazen de altında hiçbirşey olmasın istiyor, bezi çekiştiriyor, sinirleniyor…Çoğu zaman izin veriyoruz  tabi ayakları üşüyor belli zart zurt dolanıyor he he…

İkea ‘ dan Masa sandalye aldık. 73 liraya. Çiziyor,üzerine çıkıyor, oturuyor… Düşer diye korkuyorum ama yapacak bir şey yok. Biraz zaman geçsin masaya takviyeler yapıcam..ekteki internetten  aldığım resimlerdeki gibi.

GörselGörselGörselGörsel

 
4 Yorum

Yazan: 06 Kasım 2013 in aldımverdim, şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

4 responses to “Kısa kısa

  1. Annegazetesi

    07 Kasım 2013 at 13:59

    Masa çok şirinmiş, ama Kubi daha da şirin 🙂

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    08 Kasım 2013 at 13:05

    çok güzel bir masa, güle güle kullansın masasını 🙂
    o şarkıyı ben de çoook severim ve çook söyledim Talya’ya, hala söylüyoruz.
    ne güzel gülüyor babasıyla olan fotoda.
    bezi ne zaman bırakacak, istemiyor belki artık ?

    Beğen

     
  3. Sinem

    11 Kasım 2013 at 11:49

    Hep böyle gülsün 🙂

    Beğen

     
  4. Ayşen

    16 Kasım 2013 at 21:50

    Kulinin turşusuna da masasına da bayıldım canım 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

