aldımverdim, şundan bundan

Kısa kısa

Görsel

Okulda (Boğaziçi Park Anaokulu-Soyak) turşu kurmuşlar… Ne hoş bir faaliyet. Belki çok küçük oğlum ama eminim ilginç gelmiştir. Henüz açmadık, yemedik bakalım nasıl çıkcak. Zehir çıksa kıymetli bana…

Okulda doğum günleri kutlanıyor orda etkilenmiş sanırım. Okuduğumuz kitaplarda pasta görünce mum diyor üfleme hareketi yapıp duruyor.Doğumgününe de az kaldı zaten.28 kasım.

Bu arada dün beni çok şaşırttı. Pepee dergisine bakıyorduk. Sayılarla ilgili sayfayı açtık. Kendi kendine 3-4-5-6-7- 9 – 10 dedi… ben ona bebekliğinden beri şu şarkıyı söylerim ve çok güler eğleniriz.

“ Sağ elimde 5 parmak sol elimde 5 parmak ,say bak say bak saaay bak. 1-2-3-4-5 , hepsi eder 10 parmak sen de istersen say bak.say bak say bak saaay bak.. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 “.. tabi kitaplarda dergilerde de sayıları gösteriyordum ama çabasız öylesine..zaten küçük ..ondan böyle şunu erken öğrensin şunu bilsin diye hiiç beklentim yok. Başarıdan çok neşe odaklıyım ben çünkü. Özgüvenli neşeli olsun da çok zeki başarılı olmasına takık değilim. Hoşuma gitti ama yalan değil…

Bu aralar iştahımız iyi şükür…

Ayakları çıplak olsun istiyor. Çorap savaşındayız. Bazen de altında hiçbirşey olmasın istiyor, bezi çekiştiriyor, sinirleniyor…Çoğu zaman izin veriyoruz  tabi ayakları üşüyor belli zart zurt dolanıyor he he…

İkea ‘ dan Masa sandalye aldık. 73 liraya. Çiziyor,üzerine çıkıyor, oturuyor… Düşer diye korkuyorum ama yapacak bir şey yok. Biraz zaman geçsin masaya takviyeler yapıcam..ekteki internetten  aldığım resimlerdeki gibi.

GörselGörselGörselGörsel

Reklamlar

“Kısa kısa” için 4 yorum

  1. çok güzel bir masa, güle güle kullansın masasını 🙂
    o şarkıyı ben de çoook severim ve çook söyledim Talya’ya, hala söylüyoruz.
    ne güzel gülüyor babasıyla olan fotoda.
    bezi ne zaman bırakacak, istemiyor belki artık ?

    Beğen

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s