RSS

Yaşasın Sinema

24 Eki

Görsel

Görsel

Uzun zamandır sinemaya gitmedim. Sinemada film izlemek benim için bambaşka bir zevktir. Para ve zaman sıkıntısı olmasa herhalde haftada 3-5 e bakmam mutlaka sinemaya sıkça giderdim ve bıkmazdım bundan eminim. Çünkü sinemada film izlemek beni herşeyden koparıyor, sanki meditasyon gibi, içimi kafamı boşaltıyor… Ve Tanrılar sinemaya gitmemi istediler, sesimi duydular 😛 Cinemaximum 11 Ekim doğumgünüm için çift kişilik sinema bileti hediye etti. Yaşasın Cinemaximuuuum ! Fırsat bu fırsat kocayla liseliler gibi hamburger kola ikilisini mideye gümletip elele sinemaya gittik.. Film “ About Time “. Ben seçtim tabiki filmi. Eşim “ Yerçekimi” filmini istedi ama uzay muzay modunda değildim.

Film sıcacık, romantik ve insanı daha pozitif düşüncelere tutumlara yönlendirebilecek bir hikayeye anlatıma sahip. Aman aman harika bir film değil elbette yani ille de izlenmesi gerekenler listesinde yer almaz fakat sıcacık hisler bırakıyor ve izlettiriyor ilgiyle. Başroldeki fıstık kızın kahkülleri yine kahkül kestirme isteği uyandırdı bende. Kahküllerim uzadı kararsızdım sanırım yine kahküle dönebilirim yada dönmeyebilirim bu ara kararsız kazımım. Filmin bir karesinde kızın yeşil kazağına bayıldım. Yeşil birşeyler istiyorum.

Kubilayım anneannesiyleydi. 21,30 da eve geldik ama bizim bıdık zaten dokuza on kala uyumuş. Sorunsuz geçmesine annemi üzmemesine mutlu oldum…

Kısacası dün akşam benim için harikaydı…..

 
4 Yorum

Yazan: 24 Ekim 2013 in izledimler

 

4 responses to “Yaşasın Sinema

  1. Deniz

    24 Ekim 2013 at 11:28

    Sevindim canım cok:)

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    24 Ekim 2013 at 15:01

    çok çok iyi olmuş. Anne ve babalar için bu tarz molalar şart.
    yerçekimini çoook merak ediyorum. Belki bir ara giderim. Ben de uzun süredir gitmiyorum sinemaya. Gidince de çok seçici oluyorum.

    Beğen

     
  3. Aysen

    24 Ekim 2013 at 17:54

    Ben de oglum dogdugundan beri sinemaya gidemedim ve cik ozledim, sevindim senin adina:)

    Beğen

     
  4. Sinem

    30 Ekim 2013 at 21:42

    Sizin adınıza çok sevindim! Kahküller tam uzatıyorum tamam bu sefer kestirmeyeceğim diyorum sonraa bir bakmışım yine kestirmişim galiba bağımlılık yapıyor. Dilerim tekrarı yakın olur böyle akşamların.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
