RSS

Uzun bir bayram tatili… İnternetten uzaktım..

22 Eki

Uzun uzun neler yaptık ettik anlatmıycam. Birkaç kare birkaç cümle paylaşayım.

 

Bayramdan önceki pazar üniversiteden ( Kocaeli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu – Kullar ) yurt arkadaşım Zeynepde kaldım bir gece. Gebzede oturuyor. Zeynepten sonra Karamürsele ailemin yanına gittim. Eşim Rizedeydi. Bayramın 2. Günü bize katıldı Karamürselde. Zeynebin oğlu Emre ve Kubilay çok şekerdiler J Birbirlerine sarılmalar, öpmeler .. Zeynep ve eşi bizi sevgiyle ilgiyle ağırladılar, sağolsunlar.

 Görsel

 

Görsel

Görsel

 

Karamürselde tatlı dilli arkadaşım Aylin uğradı yanımıza. Çok iyi geldi bize. Kubilay da cilve son nokta J

 Görsel

Kubilay sanırım ufaktan ufaktan 2 yaş krizlerine girmeye başladı. Aslında bu tür şartlandırmalardan hoşlanmıyorum. Ama belirtiler bunu gösteriyor J Şükür genelde neşeli uyumlu pozitif bir çocuk. Bazen hangimiz sapıtmıyoruz öfkelenmiyoruz ki. Bıdığım da tam olarak kendini ifade edemediği için ara ara öfke nöbeti, mızmızlık yapma hakkına sahip. Yeter ki sağlığı yerinde olsun da biz anne baba olarak yumuşak anlayışlı olmalıyız başka çare yok. Beni yoran bunlar değil de emzirme konusu. Hala emziriyorum. Ama geceleri özellikle emerek uykuya geçmesi ve uyandığında meme meme diye ısrar ve sinirle istemesi beni çok zorluyor. Nasıl bırakacağız bilemiyorum. Kendimi çok yorgun ve cesaretsiz hissediyorum bu konuda. Bir gece deneyeyim dedim kaç saat ağlaması direnmesi mahvoldum ve pes edip yine verdim ve huzurla uyudu. Belki kreşin pedagoguyla görüşürüm ya da bilemiyorum ne zaman kararlı olursam o zaman bu işi halledicem. 28 Kasıma az kaldı. Yani 2 yaşına.. hayırlısı diyeyim..

 GörselGörsel

Şimdilik bizden haberler bu kadar… Kurban bayramı geçti… Cumhuriyet bayramı geliyor… bana her gün bayram gibi gibi…. Herşey geçiyor..yanımıza kalan gülüşler sadece

 
2 Yorum

Yazan: 22 Ekim 2013 in şundan bundan

 

2 responses to “Uzun bir bayram tatili… İnternetten uzaktım..

  1. modadabirkadın

    24 Ekim 2013 at 09:26

    dolu dolu güzel geçmiş tatil 🙂

    Beğen

     
  2. Sinem

    30 Ekim 2013 at 21:46

    Oda arkadaşlarımdan bildiğim üzere bu 2 yaşlar zor geçiyor. Saçları çok tatlı ya!

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
