RSS

Oğlumla çamaşır suyu kabusu:(

04 Eki

CIMG2609 

Dün akşam bir kabus yaşadık… Bir gün oğlum canım burayı okur diyerek unutmamak için yazmak istedim sabah sabah .. Dün akşam halasına gittik. Resimdeki halasının kızı Eda bu arada. Muhabbet vs. Kalkmak üzere ayaklandık. Kapının ağzındayız. Eşim kardeşiyle diğer odada bir şey yapıyor biz de annemle Eda’ ya bir iki kelime bişiler söylüyoruz Kubi de yanımda. Bir anda yere bişi devrildi eğildim kubilay elleriyle yüzünü ovuşturuyor ve yere dökülmüş çamaşır suyu ! anında kaptığım gibi banyoya yüzünü suyla deli gibi yıkıyorum ağzını gözlerini burnunu… tabi hepimiz telaşta..herkesten bir ses çıkıyor ama ben duymuyorum bile. Sürekli yüzünü yıkıyorum tamam oğlum geçti canım bıcı bıcı yapıyoruz gibi bişiler saçmalıyorum sesimin sakinliğini korumaya çabalayarak. Aldığımız gibi yakacıkta en yakında bir hastahaneye gidiyoruz. Sırada bi sürü kişi var. Diyoruz en iyisi oyalanmayalım doğduğu, doktorunun olduğu yeditepeye gidelim. Basıp gidiyoruz. Zaten uyku saati uyumak istiyo belli ama gözleri de kızardı biraz korktu da. uyutmamak için şarkılar konuşmalar yapıyorum o yol bir eziyet benim için. Hastahanede içmediğine emin misiniz diye sıkça soruyorlar. eminim diyorum yani ağzına değdirdiyse bile ben anında öyle bir yıkadım ki yutmamıştır eminim diyorum. midesini yıkamalıyız çünkü önemli diyorlar. sonra göz doktoru olmadığını söylüyorlaryanda fatih sultan m. hastahanesi var oraya göz doktoruna götürün diyorlar kornea zarar görebilir göz doktoru görmeli diyorlar. Doğru oraya gidiyoruz şükür ki kucağımda çocukla görür görmez ilgileniyorlar çok kalabalık hastahane. hemen göz dr una yukarı çıkın diyorlar. çıkıyoruz dr suratsız hımbıl ağzından zorla laf aldığımız bir adam. aşağıda gözünü yıkamadılar mı diye sinir yapıyor ben onlara yıkayın dedim diyor ben de diyorum ki aşağısa çok kalabalıktı diyorum. gözünü yıkıycaz diyor çamaşır suyu bilirsiniz alkali bi madde sonradan da etki edebilir gibi bişiler geveliyor. Çocuğu sımsıkı tutuyoruz gözünü şırıngayla suyla yıkıyor ağlıyor ağlıyor gözünü sıkıyor kapatıyor zorla açmaya çalışıyor babası dr.. ben ölmek istiyorum o anda. o çırpınırken 😦 aslında bağıra bağıra ağlamak istiyorum ama olmaz. oğluma güç vermeliyim sorunu çözmeliyim pozitif olmalıyım. kendimi bırakmamalıyım. dr sıkı tutun gibi kaba emirler veriyor. sonra bitti diyor. öbür gözü diyorum o gözüne de geldi mi ki diyor iki eliyle yüzüne sürdü diyorum hayda bir daha öbür göze aynı yıkama. Kubilay ağlamaktan yoruldu 😦  sonra şuraya koyun gözüne bakıcam çenesini dayatın gibi komutlar verdi yüce doktor.. çocuk aletten korktu.. ağlıyro deli gibi istemiyor kafasını koymak.. diller döküyoruz..itiyoruz zorluyoruz… dr ama koymuyorsunuz çenesini olmaz diyip bıdı bıdı ediyor. o anda onu dövmek istiyorum evet suratına patlatmak istiyorum gerzek o daha küçücük bir bebek ve korktu biz de dağılmışız birazcık nezaket anlayış incelik… çok mu şey istiyorum. senin işin insanla senin domuzluk yapmaya hakkın asla yok… tutuyorum kendimi… zar zor bakıyor gibi.. çünkü bişi demiyor zaten… tamam diyor aşağıya inin gözünü bi daha yıkasınlar ilaç yazıcam. bikaç gün içinde kızarıklık sulanma gibi bişi olursa getirin diyor gidiyor bekliyoruz bekliyoruz reçete yazacak heralde içerde  diye sonra baktık gelen giden yok. hemşire kız odasına girin sorun diyor. kapı kilitli. çıkıyor birazdan aşağıdan alıcaksınız reçeteyi diyor. heee… neyse ya sabır iniyoruz aşağıya. aşağıdaki ilk başta bizimle ilgilenen dr çocuk sakin beyfendi iyi bir çocuk. şaşırıyor. orda yıkanma işi yapılacktı diyor.. size dua etsin diyor küçük çocuk olmasa ben yapardım yapacağımı diyro o dr la ilgili yanındakilere bişiler diyor sinirleniyor… biz hala salakız şaşkınız yorgunuz kubi şükür sustu. zaten ağlak bir çocuğum yok. ağlıyorsa gerçekten ya cnaı yanmıştır yada gerçekten bir sıkıntısı vardır uzatmaz yani.. neyse bu sefer uzun hortum gibi bişiyel sedyeye yatırtıyorlar. iki kişi..bir de eşim ve ben.. hemen anlıyor bişi olacağını ağlamaya başlıyor yatmak istemiyor zorluyoruz…. ve başlıyorlar..ağlıyor ağlıyor.. sakinleştirmek için bi sürü saçmalıyorum ne konuştuğumu bilmiyorum. gözyaşlarım patlıycak patlıycak sıkıyorum kendimi.. bitti.. üstü tamamen sırılsıklam oldu.. yanımda yedek kıyafet yok.. hırkama sarıyoruz babasının montunu sarıyoruz hemen emziriyorum sakinliyor.arabada uyudu. gece yanımızda yatırdım. şükür ne gözünü kaşıdı ne ağladı. bir keere uyandı o da herzamanki gibi uyanıştı emdi uyudu yine…nöbetçi eczaneden iki damla aldık. birinin adı tears natural diğeri netira diye bişi. prospektüslerini okudum. netira denen şeyde “Çocuklarda ilaç  gerçekten ihtiyaç olması halinde ve sıkı tıbbi kontrol altında kullanılmalıdır ”

yazıyordu. tereddüt ettim. gece uyandırıp damla vermek istemedik. sabah da tears mıdır nedir ondan biraz damlattık ağladı korktu yine.. netirayı kendi dr una mail attık sorduk . 5 gün kullanın. istiyorsanız gzö doktoruna getirin demiş. kararsızım bilmiyroum napıcmaı henüz. bu fotoğrafları sabah uyandığında çektim. keyfi iyiydi yine neşeyle kalktı. kek seviyro kek verdim hemen yemeye başladı. gözlerinde kızarıklık yoktu. keyifliydi aklı dağılsın diye kreşe gönderdik. işte böyle …. evde dkkat ediyorsun evi çocuğa göre ayarlıyorsun ama başka yerde her an herşey tehlike olabiliyor. Halasının evinde küçük çocuk yok. O düşünemez bunu. Biz demek ki anne baba olarak ev dışında daha dikkatli olmalıyız. Ki zaten hiç yalnız bırakmayız ama bri anda nasıl oldu anlayamadım 😦 umarım bu en kötü kazası olur ve son olur…. çok yorgunum endişeliyim karışığım…Allah kimseyi yavrusunun sağlığıyla sınamasın..bu ara bazı şeyler üst üste geldi.. çok daraldım çok kötüyüm.. dilerim son olur..lütfen çocuğu olanlar evleri dışında daha dikkatli olun çocuğu tabiki sıkmayalım ama gözümüz hep üzerinde olsun bu keşifçi meraklıların….

CIMG2618CIMG2619

 
14 Yorum

Yazan: 04 Ekim 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , ,

14 responses to “Oğlumla çamaşır suyu kabusu:(

  1. Esra

    04 Ekim 2013 at 09:24

    Çok geçmiş olsun size ve Kubilay’a.. Umarım bir daha da yaşanmaz, neyse ki erken fark etmişsiniz..
    Fotoğraflarda mutlu görünüyor ama, dünkü yaramazlık unutulmuş ne güzel 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    04 Ekim 2013 at 10:00

    Teşekkür ederim Esra..Şükür neşeli pozitif bir oğlum var….

    Beğen

     
  3. deniz

    04 Ekim 2013 at 10:42

    Ayy cok gecmiş olsun kuzuma. Mail yazıcam sana. Çok üzüldüm aama bir şey olmamasına sevindim.

    Beğen

     
  4. modadabirkadın

    04 Ekim 2013 at 13:42

    çok geçmiş olsun aslıcığım.. tam zamanında ve doğru müdahale yapmışın belli ki. kazalar ne kadar dikkatli olsak da oluyor. allah beterinden saklasın.

    Beğen

     
  5. Ayşen Atalay

    04 Ekim 2013 at 13:56

    Aslıcım Allah korumuş, sana da oğluna da çok geçmiş olsun…

    Beğen

     
  6. love and smile

    04 Ekim 2013 at 14:14

    Teşekkürler arkadaşlar 😦 şükür buna.. kreşten aldı babası keyfi iyi, gözlerde kızarıklık vs yok. Başka bir doktordan yenidoğana bile verilbelicek bir damla önerisini dikkate aldık öğlen damlattı babası.şu an herşey yolunda gibi..şükür..

    Beğen

     
  7. yesilkiraz

    04 Ekim 2013 at 14:31

    çok geçmiş olsun. verilmiş sadakanız varmış derler yaa tamda böyle durumda söylenir. Bir daha inşallah yaşamazsınız.

    Beğen

     
  8. Hayat ve Kurabiyesi

    04 Ekim 2013 at 15:08

    Çok geçmiş olsun.. sabah mailden okudum anca gelip fırsat bulabildim. okurken neler hissettiğini yaşadım resmen.. Allah evlatlarımızı korusun. İyi olmasına çok ama çok sevindim. Kendi evimiz dışında daha dikkatli davranmamız gerektiğini bir kez daha hatırlattın. Hepinize büyük geçmiş olsun. Akşam oğluna sarıl ve unut dünkü olanları..

    Beğen

     
  9. Xlargeaile (@Xlargeaile)

    04 Ekim 2013 at 19:40

    Çok çok geçmiş olsun! Kimsenin başına gelmesin, korkunç bir heyecan ve telaş. Ufaklığa bir şeyin olmamasına çok sevindim 🙂

    Beğen

     
  10. barisingunlugu

    04 Ekim 2013 at 19:50

    Gecmis olsun, Allah beterinden korusun yavrularimizi…

    Beğen

     
  11. loveandsmile

    07 Ekim 2013 at 08:57

    Tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.. şükür iyiyiz..

    Beğen

     
  12. Noni

    07 Ekim 2013 at 10:50

    Çok çok geçmiş olsun okurken ben burda o lanet doktoru parçalamak istedim sizi düşünemiyorum bile! Gelmiş geçmiş olsun, bir daha yaşanmasın, öperim tatlı prensi..,

    Beğen

     
  13. Annegazetesi

    09 Ekim 2013 at 12:35

    Çok geçmiş olsun. Allah korumuş! Gözlerimdeki yaşlara, boğazımdaki yumruya engel olamadım. Doktora da sinir oldum ayrıca.

    Beğen

     
  14. love and smile

    09 Ekim 2013 at 13:09

    Teşekkür ederim Noni ve Annegazetesi.. şükür geçti gittii…

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
