RSS

Balooon Battt !

03 Eki

CIMG2545 CIMG2548 CIMG2552 CIMG2562 CIMG2576 CIMG2587

Geçtiğimiz haftasonu Karamürseldeydik. Atlı karıncalı resimdeki Sarı tişörtlü kişi babam yani dede:) Sahilde oyuncaklara falan bindirdik. Dondurma yedik gezdik iyi oldu. Teyzesi ve Dedesi özlemişti hasret giderdiler.

CIMG2594 Evdeki Jenga oyununun tahtalarıyla oynuyor Kubi ve kendi kendine hep böyle şekiller yapıyor 🙂 Hoşuma gidiyor sessiz sessiz inşaat yapması 🙂

Bu arada geçen günlerde bir kaç kötü vukuatımız oldu. Biri uzun resim çerçevesine uzanıp devirmesi ve yüzüne gelmesi. Burnunun üstü yaralandı 😦 korktuk, üzüldük. Şükür gözüne gelmedi. İkincisi de oyun hamurunu ısırdı. Midesi kalktı biz fazla tepki verince de korktu sanırım kusmaya başladı. Çok üzüldüm zaten yesin kilo alsın diye uğraşırken kusmasına.. Dünyayı tanıyan keşfeden hayatı öğrenen miniğim elbette kazalar yapacak elbette yanlış şeyleri dişlemeye çalışıcak … ben ve babası onu elimizden geldiğince koruyup gözeticez, öğrenmesine keşfetmesine güvenli fırsatlar yaratacağız. Zaman akacak akıyor ve o büyüyor.. Aslında biz de onunla büyüyoruz.. Bizim sınavımız o. Bebekliğini çocukluğunu ne kadar huzurlu güvenli sevgiyle anlayışla güzel anılarla geçirirse o kadar özgüvenli saygılı iyi bir birey olucak..

“Bu ne” yi öğrendi benim tatlım. Sabah bana ” Bu ne” diye soruyor “yastık oğlum” bu ne “yatak başlığı oğlum” “bu ne ” “yastık” bu ne ” yatak başlığı” sonra sıra baba da aynı şeyler 🙂 öyle tatlı ki…anlaşılan konuşma zamanı da bu ne bu niyeler başlıycak… eğlenceli olucak tabi bazen yorucu sıkıcı da olabilir 🙂 olsun…sıkıcılık oğlumdan gelsin…

İki defa balon patladı yanında..korktu epey.. ilk zamanlar sık sık hatta sabah uyanır uyanmaz  “baloon.. baaatt ! ” diyip taklidini yapıyordu patlama sesinin şimdi ara ara yapıyor. Balon seviyorum ama biraz da korkmasından üzüldüm.. yine de evd eiki şiş balonumuz var.. umarım kötü patlamazlar da korkmaz..yada öğrenecek balonların patlayabileceğini ne yapayım..

* Fotoğrafların üzerine tıklandığında büyüyor..

 

Reklamlar
 
1 Yorum

Yazan: 03 Ekim 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

One response to “Balooon Battt !

  1. Hayat ve Kurabiyesi

    03 Ekim 2013 at 16:04

    Son güneşli günleri böyle değerlendirmek ne kadar güzel olmuş.. Ana&oğul yürüyüşte yemek istedim bıcırı.. Çok tatlı. Hele ki altın sarısı saçları.. Binlerce maşallah Kubiye.. Çokçada geçmiş olsun.. bizimkide balonun sökmesinden korkuyor 🙂 Sönüncede geri getirip şişirmemi istiyor. Oyun hamuru ile arası ara sıcak 🙂 babayla akşamları oynuyorlar 😀 daha çok baba oynuyor ya neyse :)))
    Sevgiyle kalın

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: