RSS

bir ordayım bir burda

25 Eyl

CIMG2492 CIMG2493 CIMG2494 CIMG2496 CIMG2502 CIMG2503 

Bu öğlen okula ( Boğaziçi Park Anaokulu ) ben gittim almaya.. genelde eşim gidiyor öğle tatilinde alıyor ve eve bırakıyor sonra işe dönüyor. Annem şükür evde bizi bekliyor.. Yine keyfi yerindeydi Kubilayın. Okulun oyun bahçesini seviyor, oynattım biraz. Fotoğrafta çıkan da sınıf arkadaşı Elif Beyza imiş 🙂 Birazcık zorla ayırdım parktan çünkü işe geç kalabilirdim. Eve gidince halıları yıkamaya verdiğim için boş zemini görünce bir sevindi ki 🙂 bir oraya koşuyor bir buraya kikirdeye kikirdeye…çıplak zemin pek mutlu etti çılgını 🙂 çocuklar ne güzeller allahım nelerle sevindirik oluyorlar… sevinecek bişiler bulmak ne kolay onlar için..çocukluk çok güzel…ben de küçük şeylere sevindirik oluyorum..ama maalesef küçücük şeylere de üzülüyorum…

Öğretmeniyle ayak üstü konuştuk. İsmi Kadriye. Esmer,güzel yüzlü,güzel gülen genç biri. Oyun hamuru yaptıklarını, yeni oyuncakları paylaşamadıklarını anlattı. Patates baskı yapmışlar ama sergiye koymak istiyormuş dedim nooluuur fotosunu çekeyim geri vericem 🙂 timam dedi çantasında gönderecek. Utanmasam sürekli fotoğraf çekseniz diycem 🙂

Okulda ne yapıyor neye gülüyor neye üzülüyor kimle daha çok oynuyor biiii sürüü şeyi merak ediyorum elimde değil. Bazılarını içimde tutuyorum bazılarını ise iletişim defterine yazıp soruyorum. Fazla parçası olmayan ve büyük parçalı lego puzzle gibi oyuncaklar tavsiye etti el gelişimi için de oyun hamuru.. Alıcam inşallah.

 
9 Yorum

Yazan: 25 Eylül 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

9 responses to “bir ordayım bir burda

  1. Uzun Lafın Kısası

    25 Eylül 2013 at 16:19

    maşallah çok sevimli bir çocuk 🙂

    Beğen

     
  2. modadabirkadın

    25 Eylül 2013 at 16:37

    çocuklar da bazen çok küçük şeyler için üzülebiliyor, ağlayabiliyor, merak etme 😦
    kubi için bir lego setimiz var evde. Birkaç gün önce Talya’nın oyuncak dolabını yerleştirirken buldum, hiç oynamıyor artık kendisi , çünkü büyüdüğü için orijinal Legolara geçti, bu bahsettiğim bebekler için büyük olanlarından, tam Kubi’nin yaşına göre. Legosu hazır, söyle de gelsin alsın 😉

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    25 Eylül 2013 at 16:39

    * Ulyaaaaaaaaaaaa harikasın sen.. çok sevindim çok çok 🙂 hemmeen almak istiyoruummmm …

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    25 Eylül 2013 at 16:39

    * Teşekkürler 🙂

    Beğen

     
  5. Ayşen Atalay

    25 Eylül 2013 at 21:11

    Asıldım cok seker olmuş Kubilay 🙂 Keyfi de daim olsun inşallah:)

    Beğen

     
  6. modadabirkadın

    29 Eylül 2013 at 17:36

    kalbin temiz canım, sen içinden geçir yeter, allah gönderiyor. legonun yanında eşantiyonları da var , onlar da sürpriz olsun 😉

    Beğen

     
  7. Hayat ve Kurabiyesi

    30 Eylül 2013 at 11:06

    Kubi oyun hamuruyla oynayabiliyor dimi.. Nehire bu hafta sonu hediye geldi oynayalım dedik.. kapat kapat diye kapağını kapattırdı.. dokunamıyor ve anne kokuyomm diyor.. Anlamadım herhalde daha zamanı var .. Kaldırdık bakalım .. bir süre sonra tekrar deneyeceğim..

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    30 Eylül 2013 at 15:49

    * Oyun hamurunu ilk başta ellemek istemedi iğrenir öğürür gibi bi hareket yaptı şaşırdım.. ama sonra az az dokundu..ama az… ben de kaldırdım sonra yine denerim diye..

    Beğen

     
  9. loveandsmile

    30 Eylül 2013 at 15:50

    * Sürüpirizlere bayılırıımmmm 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

