RSS

Tam benlik çanta

24 Eyl

Fotoğraf0717

Dün Lcwaikiki de gördüm. 16,90 dı. Beyazı da vardı. Elledim, sevdim, baktım, iç geçirdim, bayıldım,tam benlikti……alamadım öptüm vedalaştım 😛 🙂 Öyle her sevdiğimi alsam ooo kredi kartım limitlere sığmaz taşar 🙂

 
 

Etiketler: , , ,

2 responses to “Tam benlik çanta

  1. modadabirkadın

    24 Eylül 2013 at 08:59

    gerçekten tam senlikmiş 🙂

    Beğen

     
  2. Deniz

    24 Eylül 2013 at 14:27

    çok şeker:)

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
