RSS

Kitabımı almış bir de imza istiyor :)

20 Eyl

340648🙂 Sabah Sabah çok mutluyum. Zaten neşeliydim iyice neşelendim..
Neden mi?
Bir arkadaşımdan hem de daha yeni yeni muhabbet ettiğim, yeni tanıdığım bir arkadaşımdan aldığım mail şu..

” Aslıcım,

Dün kitabını aldım, çok sıcak ve şeker 🙂 Bir ara imzanı alacağım ona göre 🙂   “

Hiç beklemiyordum.. 🙂

Evet benim bir kitabım var. ” Düş İçinde Düş “  

2010 yılında kendime hediyem. Oğluma hatıram.  Şımarıklığım. Hayalim. Takıntımdı..

Merak eden buyursun 🙂

https://loveandsmile.wordpress.com/2010/11/13/kitabim-hayalim/

 
5 Yorum

Yazan: 20 Eylül 2013 in kitaplık, şundan bundan

 

Etiketler: ,

5 responses to “Kitabımı almış bir de imza istiyor :)

  1. modadabirkadın

    20 Eylül 2013 at 10:25

    ne güzel, tebrik ederim, ilk satışı mı?

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    20 Eylül 2013 at 10:30

    * İlk satışı değil 🙂 yayınevinden yazar olarak girip satış raporuna bakabiliyorsun.. uzuun zamandır bakmadım bile şimdi girdim baktım 14 adet gözüküyor 🙂 çok muhim alınası bir kitap değil tabi beklentim yok maddi anlamda ve olamazda zaten.. ama hoşuma gidiyor:) bir yerlerde bugün yada yarın birinin eline geçecek ve okuyacak belki beğenecek belki beğenmeyecek ama beni düşünecek…. 🙂

    Beğen

     
  3. Uzun Lafın Kısası

    20 Eylül 2013 at 12:04

    Çok tebrik ederim sizin adınıza sevindim kendim içinse üzüldüm çünkü ben aylardır yazdığım kitabı bastırmaya çalışıyorum bir kaç yere gönderdim ama sanırım olmadı çok isterdim basılmasını benim de satış beklentim yok sadece çıkması yeterliydi… 😦

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    20 Eylül 2013 at 16:13

    * Uzun Lafın Kısası; ben de parayla bastırdım yani ille bastıralım demediler ki:( böyle yayınevleri var paketler var kendine bütçene uygun olanı seçiyorsun ve bastırıyorsun..satışa da sunuluyor…umarım senin de hayalin gerçekleşir.ümidini yitirme çabaya devam..

    Beğen

     
  5. Uzun Lafın Kısası

    20 Eylül 2013 at 17:34

    inş olur bir de böyle bir yayınevi bulmak lazım tabi 😦

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

