RSS

Çocuklu çocuksuz iletişmek…

16 Eyl

kubiş Perşembe Cuma izinliydim geçen hafta..İzinli olmamı fırsat bilip arkadaşım Işıl’ ın işyerine gittik öğle yemeğine Kubiyle..Kubi yerinde durmadı tabi. Herkesin dikkatini çekti, ortalığı karıştırdı, pek neşeli ve meraklıydı herzamanki gibi 🙂 Güzel bir gündü.

CIMG2232 Balım Ulyamda ( http://modadabirkadin.wordpress.com/ ) kahvaltı. 2 şeker evladıyla (Kaan ve Talya) Kubilayımın keyifli vakit geçirmesi bizim de sohbetimiz çook keyifliydi.

 CIMG2252 Selin ve Kubilay..:) Arkadaşım Emine’ nin fındığı kızı yani 🙂 Bıcırık okula başlıyor bugün..

 CIMG2302 CIMG2322

Bu minnak şirin köfte de arkadaşım Hatice’ nin Keremi 🙂 Kubilayla oynadılar, güldüler, oyuncaklar için didiştiler 🙂

CIMG2371 Bu fotoğrafa çok güldüm. Kubilay nasıl bakmış bizim fotoğrafımıza… – Aaa annemle babama bakkk uuuu beybi ! 🙂

Dopdolu geçen günlerimizden birkaç tatlı kare işte…. Arkadaşlarımla görüşmeyi çok seviyorum ister çocuklu ister çocuksuz oğlumun büyük küçük insanlarla kaynaşması, iletişmesi beni mutlu ediyor. Hem ona hem bize iyi geliyor bu görüşmeler. Yorgun da olsam erinmemeye planlar yapmaya çabalıyorum. Çünkü hayat akıp geçiyor, güldüğümüz muhabbet ettiğimiz sevindiğimiz sevindirdiğimiz her an hatıra ve kıymetli.. Çok şanslıyım ben… Şükürler olsun…

 
2 Yorum

Yazan: 16 Eylül 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

2 responses to “Çocuklu çocuksuz iletişmek…

  1. modadabirkadın

    16 Eylül 2013 at 13:53

    çok güzel bir dört gün Kubilay için, dolu dolu, birçok sosyalleşme 🙂
    iyi ki geldiniz, biz de çok mutlu olduk. Kubilay çok çok çok tatlı, çok seviyoruz onu ( Talya azcık kıskanıyor , evet biliyorum ) , yine bekleriz.
    muck

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    16 Eylül 2013 at 14:19

    * Talya da minik bir kalp..çok normal kıskanması.. 🙂 ben de bekliyorummm mumcuk

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
