RSS

Salak ben:)

06 Eyl

910ca626-c6a6-4531-8b57-2f79c69b5609
Yıllar önce üniversitedeyken yaşadığım komik bir anım ;

Yılbaşı hediyesi aldım ev arkadaşıma..üniverstedeyiz. ben gececiyim arkadaşım gündüz okuyanlardan.. o arkadaşlarıyla kantinde bense birazdan derse giricem..çantamda hediyesi..güya ona sürpriz yapıcam:)
kalabalık kantindeyiz. ben ayaktayım.. etrafımda bir sürü insan..bazısı arkadaşımın arkadaşı bazısı tanımadık.. sana süprizim var diye bağırdım arkadaşıma doğru sırıtarak.o ve bir sürü kişi bana bakıyor.. ve ben çantamı (kocaman çantam) karıştırıyorum el yordamıyla bakmadan (gözüm arkadaşımda) veee tatatataaaaam nidasıyla hediyeyi havaya kaldırıp sallıyorum..yüzlerde bir tuhaflık… ve dönüp havadaki elime bakıyorum“kocaman orkid paketi”   ve ani bir hareketle çantaya geri sokuyorum..hediyeyi arkadaşıma fırlatıyorum ve kaçıyorum kırmızı/mor renkli suratımla…bayağı bi süre orkidli kız diye dalga geçtiler benle:)))) çok utanmıştım asla unutamam..

*Resim netten alınmıştır.
 
6 Yorum

Yazan: 06 Eylül 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: ,

6 responses to “Salak ben:)

  1. april

    06 Eylül 2013 at 15:01

    o an için dünyanın sonu
    şu an için komik bir anı 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    06 Eylül 2013 at 15:09

    * Kesinlikle April 🙂

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    09 Eylül 2013 at 07:54

    ne yapıyorlar nasıl beceriyorlar bilmiyorum, sağlıklı bir kadının en doğal durumunu EN AYIP şey olarak sokuyorlar zihnimize ergenlikte… çantamda ped var evet, çünkü şükürler olsun sağlıklıyım… sen sünnet olduğunda ben ayıplıyor muyum ? kızıma bunun asla ayıp olmadığını , pis olmadığını, iğrenç olmadığını öğretmeye çalışacağım…
    Birbirimizle konuşurken bile “of bugün adet oldum, çok kötüyüm,şiştim, vs…” gibi olumsuz paylaşım yapacağımıza ” bu ay da tam zamanında, şükürler olsun, harika,vs..” gibi paylaşımlarda bulunsak ,buna gerçekten inansak ve bu durumu sevsek belki yaşadığımız sendromlar azalacak, hatta kalmayacak…
    lütfen bir daha bir arkadaşınız size adet döneminde ve hasta olduğunu söylerse, siz de ona hasta değil aslında ne kadar sağlıklı olduğunu hatırlatın. Ben geçenlerde yeğenime söyledim, önce bir durdu, şaşırdı, sonra da ” bak hiç böyle düşünmemiştim teyzoş, doğru ,haklısın” dedi gülerek.”

    seninle orkidli kız diye dalga geçenlerin arasında eminim kızlar da vardır, ve merak ediyorum onlar kullanmıyorlar mıymış… okuldaki tek orkidli kız sen miymişin…

    ay bir anından nerelere gittim… çıkardığın orkid paketi değil de herhangi başka bir şey olsaydı da olay komik , özellikle de kahramanı sen olunca…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    09 Eylül 2013 at 09:08

    * Ne kadar doğrsun… Mesela ben sünnetin abartılmasına gıcık oluyorum. regl partisi niye yapılmıyor..
    Benim reglim sancılı olduğu için maalesef oflayıp puflarım genelde:) aslında sağlık göstergesi çok haklısın..bundan sonra daha pozitif yaklaşıcam.. ışığın bana da yansısın 🙂 ben de hastalandım demiycem bundan sonra.. alışmalı bakalım becericem mi:)

    Beğen

     
  5. Sinem Pelin

    11 Eylül 2013 at 14:29

    Sanırım hepimizin bu tip bir anısı var 🙂
    Hep algı meselesi işte, Ulya Hanıma katılmamak mümkün değil. Önerisini de muhakkak uygulayacağım.Benim çantamdan çıkan en komik şey ev telefonuydu :)))

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    11 Eylül 2013 at 14:42

    * Ev telefonumuuuu :)))

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

Minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Sade Panda

Sade yaşamak ve zengin düşünmek üzerine

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

