RSS

Mimleşmeler :)

06 Eyl

Fotoğraf0571Yasemin Kokulu Hayat yani http://biricitinyeri.blogspot.com/ beni mimlemiş 🙂 severim mimleri.. Biricite burdan şeker yolluyorum 🙂 teşekkür şekeri 🙂

İşte sorular ve cevaplarım ;

Blogunuzun adı ve linki : Love and Smile https://loveandsmile.wordpress.com/
Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz: Love and Smile’ a 3 yıldır yazıyorum. Ama ilk blogum 7 yıl önce açtığım ve 3 yıl öncesine kadar yazdığım http://guzela.blogcu.com/
Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu? : 50 kiloyken hamile kaldım. 21 kilo aldım. Minnak bir fil gibiydim 🙂 Zaten boy yok bir de topaç olunca pek bir şirin dünya oldumdu. Doğurduktan sonra hızla kilo verdim çok çaba sarfetmesem de. (sanırım emzirmenin ve hiperaktif olmanın etkisi.. ayrıca sanırsam ki loğusa depresifliği de etkili olmuş olabilir.. yani herşeyi takmak yorgunluk uykusuzluk beni eritti diyebiliriz 🙂 Oğlum 22 aylık. Ve ben şimdi 53 kiloyum. Aslında 50 ydim de 2 aydır kilo aldım. Vermeyi çook istiyorum ama çook iştahlı biriyim.
Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? : Zaten hareketli biriyim bunu sıkılaştırmaya çalışıyorum. Aslında yürüyüş yapmalıyım ama olmuyor bir türlü. Oğlumla sapıtmak hoplayıp zıplamak koşuşturmak yöntemini elimde olmadan kullanıyorum 🙂 Ayrıca yemek düşün eşi memnun etmeye uğraş anneanneyi memnun et aman işde hata yapma evi sil dolapları düzenli tutmaya çalış derkeeeennn zaten yönteme gerek kalmıyor… boğazımı tutsam şimdi fıstıktım yaneee 🙂 hee yeşil çayı da düzenli içmem gerek bu arada..Bence kesinlikle iyi geliyor..bi de tarçın…şekeri dengeliyor. Allahtan çok su içiyorum en büyük artım bu.
Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb destek ürünleri kullandınız mı? Asla… büyük konuşmıyım kullanmam da.. destek mi sayılır bilmem ama evde bisikletiim yada koşu bandım olsa çook isterdim…yada masaj aleti 🙂
Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? Bebekden beri düzen diye bir şey yok kendimle ilgili.. Bazen bıcıbıcımı bile öyle hızlı yapıyorum ki bir tellaka kaçasım geliyor 🙂 Ama eskiden düzenli gülsuyu kullanırdım mesela..kirpiklerime badem yağı sürerdim banyodan sonra.. harika yapıyor çünkü.. Sanırım yardıma bakıma ihtiyacım var. Kendime acıdım bu soruları cevaplayınca hee 🙂
Vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri : Kozmetik değil de Bepanthen evde olmazsa olmazdır. Sanırım kozmetik fakiriyim. Tutkuyla bağlandığım bir marka yok henüz. Özeniyorum şunu alayım bunu alayım diye.. Sonra bebğin beziydi aman bebeğin ıslak mendili ucuzlamış yok çocuğa şunu al aman deterjan da bitmiş derlen kozmetik tarafına hüzünlü bir bakış atıyorum ve birleşemiyoruz 🙂 bir de salako ben en son elimdeki tek far paletimi mavi rimelimi ve bebak temizleyicimi falan eşimin şekerpare yeğenlerine verdim baktım çok hoşlarına gitti …

Ben de mimleyeyim birilerini … Hey sen ! Okuyan ve blogu olan seni mimliyoruuummm 🙂 Yazmayan davul olsun dermişiiim.. şaka şaka 🙂

 
4 Yorum

Yazan: 06 Eylül 2013 in blog keşfi, şundan bundan

 

Etiketler: , , , ,

4 responses to “Mimleşmeler :)

  1. biricit

    10 Eylül 2013 at 13:01

    evli ve cocuklu olunca bakım zor ama ihmal etme yine arada zaman ayır:)) tesekkur ederim yanıtladığın ıcın sevgiler

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    11 Eylül 2013 at 08:47

    * Ben teşekkür ederim biricit 🙂

    Beğen

     
  3. Sinem Pelin

    11 Eylül 2013 at 14:39

    Aslııııııııııı kendine özel bir güzellik saati ayarlamalısın!Tamam saat abartılı oldu 🙂 ama 5 dkcık ayırrrr!İlk fırsatta cevaplıyorum 🙂

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    11 Eylül 2013 at 14:42

    * HAklısın Sinem..yapıcam yakında bi hamam mamam 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

