RSS

İlk kına gecesi :)

05 Eyl

 CIMG2018 CIMG2019 CIMG2020 CIMG2023 CIMG2028 CIMG2035 CIMG2056

CIMG2007

Çok sevdiğim amca torunu Seda evleniyor. Çok mutlu olsun inşallah.. Kına gecesine gittik. Oğlumla ilk kınamız 🙂 Davul zurna çok ilgisini çekti. Halay da 🙂 Onun gibi bıcırıklar vardı kınada oynaştılar … 9 gibi uyuttum annemin evine götürüp. Sonra ben azcık daha takıldım. Halaya katıldım. Şansıma kına yapılan yer anneme yakındı. Uzun zamandır göremediğim akrabaları görmek beni çok mutlu etti. Elime de kına yaktım 🙂 Tabi ki kına kalp şeklinde yaktım benden sıradan bir yakış beklenmezdi:)

Kına deyince aklıma geliyor da üzülüyorum.. Benim kınamı kameraya almışlardı da kaset kaybolmuştu..Kınada şimdi moda gelin tacı gibi tüllü çiçekli taçlar vermekmiş. Bana vermediler evliyim diyeeeeeeeeeee böhüüüüü ! sinir oldum.. ben de geçen kınaya giden bekar arkadaşımdan rica ettim ya nolur bir el takayım hesabı 🙂 fotoğraf çekildim geri verdim.. naapayım tül müş dantel miş süsmüş püsmüş  bu tür şeyleri seviyorum…

CIMG2004

 
5 Yorum

Yazan: 05 Eylül 2013 in Kalpler, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , , , , ,

5 responses to “İlk kına gecesi :)

  1. modadabirkadın

    05 Eylül 2013 at 21:14

    çok yakışmış kırmızı taç 🙂

    Beğen

     
  2. biricit

    05 Eylül 2013 at 21:44

    bende cok seviyorum boyle kına gecelerini aksesuarları:)
    mimledim seni sevgiler

    Beğen

     
  3. Sinem

    05 Eylül 2013 at 22:52

    Tacını elini yesinler!

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    06 Eylül 2013 at 09:43

    * Sineem 🙂

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    06 Eylül 2013 at 09:44

    * Biricit yorumundan önce bloglovinde gezinirken gördüm ve yazdım yayınlıycam çok sevindim severim mimleri 🙂 teşekkürler..yine beklerim

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

