RSS

HAY DİLİNİZİ EŞEK ARISI SOKSUN !

03 Eyl

c8bba857d74de2a0fe58951d9c3185bf_1265381187

Uyarıyorum… Bu yazı gerginlikle yazılmıştır.. Bir nevi kusmadır. Fazla ciddiye alınmaması rica olunur…

Ayyy yazık çikolata yedirmiyor musuunnn ( küçücük bebek çikolatayı niye yesin zaten ileride benim gibi yiycek )

Benim oğlum herşeyi yiyordu senin ki yemek mi seçiyoor

Niye oruç tutmuyorsun ( sanane ben sana niye tutuyorsun diyomuyum )

Aaa hala mı emziriyorsun ( sırıtarak )

Altınızda araba var gelseydiniz ya

Bişi mi içtin sen ( çok neşeliysem )

Kimsiniz ( beni arayan sensin ki gıcık! sen kimsin )

Bu yaşta çocuk kreşe mi verilir yazııık ( e gel bak çok üzüldüysen )

Kargoya verdik niye gelmedi ki ( dur ben bir kristal küreme bakayım )

Hala çişini söylemiyor mu? ( olur mu söylüyor tabi hatta bir de erinmiyor telefonla kendine iskender söylüyor o kadar süper bizim bebek ! )

Bırak istediği zaman uyusun  ( bebekler çocuklar düzen sever..cahil olan nolur sussun )

Ben hizmetleri için oy verdim ki ( iyi bip yedin )

Ona o para verilir mi

Bu çocuk size hiç benzemiyor  ( nah benzemiyor tövbe tövbe )

Çocuktan sonra değiştin sen

Bakarız ( eşime burdan selamlar 😛 )

O ürün artık gelmiyor elimizde kalmadı

*  Dan da dan da dannn …Abla Ramazan davulcunuzum ( bi git sahur çılgını bi git..karşıyım kardeşim ben davulcuya  )

*  Kitabını bulamadım ki bana mı vermiştin .. peki ne zaman….bıdı bıdı

Yoğunluk nedeniyle size yardımcı olamıyoruz daha sonra arayınız ( hırrrrrrr ! )

*  ay pardon 8 numaraya geldik otomatiğe basar mısınız ( bula bula benim zilimi buldunuz çocuk uyuyor vicdansızlaaaaaaaaarrr ! )

Şimdi 5 e basın sonra 8 e basın sonra 1 e basın..ana menüye dönmek için….. (  tüüh allah …. )

 Peki yaz sizin gıcık olduğunuz sorular / sözler neler ?

Fotoğraf 4 yıl önce vampir temalı bir partideki halim 🙂

 
8 Yorum

Yazan: 03 Eylül 2013 in şundan bundan

 

Etiketler: , ,

8 responses to “HAY DİLİNİZİ EŞEK ARISI SOKSUN !

  1. Deniz

    03 Eylül 2013 at 11:46

    Cok iyi yaaaa. Katiliyorummmm:))

    Beğen

     
  2. Sinem

    03 Eylül 2013 at 12:47

    Bazen rahatlamak gerek avaz avaza!
    Bu aralar gıcık olduğum insan tipi yazsam 🙂
    Telefon açıp tüm derdini tasasını anlatıp, seni dinlemek için 3 saniye ayıramayan egoist parazitler,
    ne yapıyorum ? Telefonu açmıyorum 🙂 Asıl vampir bunlar tatlım, insanın enerjisini sömürürler.
    Kimseye hayatına fazla karışma hakkını verme…
    Bu yazdıklarını yüksek sesle de söyle.

    Beğen

     
  3. loveandsmile

    03 Eylül 2013 at 13:44

    * Enerji sömürenlerden uzak durmak en iyisi haklısın..Şakayla da olsa ağız payı vermek lazım.. Yoksa at içine at içine şişiyorsun..

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    03 Eylül 2013 at 13:45

    * Denizim hep gel hep yorum yaz 🙂 hep bana katıııllll 🙂 😛

    Beğen

     
  5. Hayat ve Kurabiyesi

    04 Eylül 2013 at 12:19

    Off offf hangi birini yazsam ki …
    Mesala dün çocuk kapı kelimesinden oldum olası korkuyor. Bunu yeni gören zat siz bu çocuğu kapıda biri var yok öcü var diye korkutuyormusunuz diyor.. Hee biz manyağız çocuğu korkutmaktan zevk alırız. Tövbe yarabbim tövbeee

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    04 Eylül 2013 at 12:59

    * Öyle densizler var ki… Bazen diyorum ki o bu kadar densiz beni düşünmüyor ben niye kırılır mı bozulur mu diye cevap vermiyor da düşünüyorum ki.. ama arada eş akraba komşu iş arkadaşı vs gibi bağlar varsa olmuyro işte bazen yutuyorsun 🙂

    Beğen

     
  7. modadabirkadın

    05 Eylül 2013 at 21:23

    :)))))))))) bu gergin yazıya kahkahalarla gülen bir ben miyim acaba?? fotoğraf da “cuk” oturmuş..
    süpersin Aslı’m yaa…
    Sinem’e de sonuna kadar katılıyorum buarada, onların adı “dost” olmuyor zaten…

    Beğen

     
  8. loveandsmile

    06 Eylül 2013 at 09:45

    * Senin kahkahanı çok severim ben 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

