RSS

Yaşasın hediye kazanmak

02 Eyl

Beni tanıyanlar bilir şansımı denemeyi çok severim. Çünkü şanslıyımdır 🙂 Hatta eşim bana hep ballısın sen der. Çekilişlere katılmayı çok severim. Yılbaşında piyango bileti kesin alırım vs vs… Twitterda katıldığım iki çekilişte hediye kazandım çoook mutlu oldum 🙂 Biri kocaman dev bir kitap. İngilizce . 101 Dalmaçyalı .Twitterda takip ettiğim https://twitter.com/Iyi_Cuceler in hediyesi 🙂 Kubi için saklıycam. Saklıycam diyorum çünkü şu an görse bu kitap parça pinçik heryeri Kubi’nin sanat eseri çizimleriyle dolar 🙂 Heba olur bu dev kitap. Çok hoş çünkü kocaman ve renkli. Tekrar teşekkürler İyicücelere 🙂 CIMG1984 Diğer hediye ise Fikrimuhimden https://twitter.com/FIKRIMUHIM 

Hediye paketine bayıldım 🙂 Ne zamandır romanımsı bişiler okumak istiyordum bakalım kitap nasıl çıkıcak.. Okuyunca yazarım bloguma da.. Fikrimühime üyeyim zaten seviyom kendilerini 🙂 Çok faal olamasam da kendimce zevk alıyorum bu harika sistemle ilgilenmekten 🙂

CIMG1990 CIMG1991

Eylemlerim katılımlarım devam edecek.. 🙂 Yaşasın hediye yaşasın çekilişler yaşasın sürprizler diyoruuummmm ve bu yazıma son veriyoruuummmmm …  🙂

 
6 Yorum

Yazan: 02 Eylül 2013 in blog keşfi, şundan bundan

 

Etiketler: , , , , ,

6 responses to “Yaşasın hediye kazanmak

  1. april

    02 Eylül 2013 at 14:25

    tebrikler. bana çıkmış gibi sevindim valla 🙂

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Eylül 2013 at 07:59

    * Aprilim devamı gelsin inşaalllaaahh demi 🙂

    Beğen

     
  3. Sinem

    03 Eylül 2013 at 12:54

    çok tatlısın sen ya…

    Beğen

     
  4. loveandsmile

    03 Eylül 2013 at 13:43

    * İtinayla şımarırım Sinem ona göre 🙂

    Beğen

     
  5. modadabirkadın

    05 Eylül 2013 at 21:26

    ooohhh , daha çokları gelsin, daha şımartıcıları gelsin, kişisel bakımlar gelsin, kozmetikler gelsin…

    Beğen

     
  6. loveandsmile

    06 Eylül 2013 at 09:44

    * Ulyaaamm gelsin ya evetttt 🙂

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
Fatma Erdem Röportajları

Hayat Yolculuğumda Bana Eşlik Edenler

minimalce

minimalce işler

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

