RSS

Ondan bundan…

02 Eyl

CIMG1921 CIMG1925

İlk fotoğraflar hastahanede doktoru beklerken….Cumartesi sabah rutin dr kontrolü vardı.. Tesadüftür ki sabahın 5 inde ateşle uyandı.. hafif burun akıntısı..Dr. aylardır aynı kiloda olduğunu söyledi. Kreşe güvenmeyin orda yemek yok farzedeceksiniz ve evde kahvaltı öğle yemeği yine yedirmeye çalışıcaksınız dedi. 22. aya girdik..Boy 82 kilo 10,5. İştah açıcı şurup ve balık yağı verdi. ( Bu iğrenç balıkyağı çocuğu o akşam kusturdu öğürttürdü 😦 rahatça alması için bir yol bilen varsa nolur yazsın ) Emzirmeyi kesmememi istedi. Kış geldi yazın kessen keserdin dedi artık kreş hastalıklar vs kesme bu takviyeyi dedi..o bırakırsa bıraksın şimdilik devam dedi.. tuvalet eğitimi için de aynısını dedi.. kendi çok hevesli olur kreş desteklerse ancak olur şimdilik marta kadar eğitim vermeyin dedi..Kan ve idar tahlili istedi.. Kan alınma sırasında ömrümden ömür gitti. Çok ağladı çok korktu.. idrar torbası takılırken de aynen….:( sonuçlar daha çıkmadı..Umarım kötü bişi yoktur. Pt kreşe gitmesin dedi ateş 3 gün geçmezse gelin dedi. Pazar sabah ateş mateş yoktu keyif zaten hep aynı keyifli 🙂 Ona kilo aldırmam (sağlıklı şekilde) için tavsiyeleriniz varsa lütfen yorum bırakın..

Doktordan çıkınca Göztepe 60. yıl parkına götürdük. Hava alsın rahatlasın neşelensin diye. Zaten parktaki etkiniliği çok merak ediyordum.. ” Kitap Okuyan Çocuklar ve Dönüşen Oyuncaklar projesi “. Emzirme Grubunda EsraR Akçay Duff un duyurularını okuyor hep görmek istiyordum.. Çok az durabildik Kubi parka takmıştı ve hastaydı da. Babası o az zamanda bizi fotoğraflamış sağolsun. Esra hanım oğluma minik ses çıkaran oyuncak yaptı kıssacık zamanda. Cıvıl cıvıl bir ortamdı uzun kalmak kitapları karıştırmak dinlemek isterdim. Bir dahaki sefere inşallah. İncelemenizi tavsiye ederim..

 http://kitapokuyancocuklar.org/   
https://www.facebook.com/KitapOkuyanCocuklar

CIMG1931CIMG1934 CIMG1937CIMG1938 CIMG1939CIMG1944 CIMG1953CIMG1961CIMG1986Park dönüşü yemek yedirme ve arabada sızış….. CIMG1962

Artık park yatak olayını kapatmaya karar verdik. İkinci el karyolamızı kurduk. Benim için zor olucak çünkü park yatağın fermuarlı yerinden içine girip uzanıyordum yanına emiyordu ve uyuyordu akşamları ve türlü akrobatik hareketlerle içinden çıkıyordum. Şimdi ise karyolaya girmem imkansız 🙂 minik pufta yanında kucağımda emzirip yatağa koyucam..dün akşam ilk denememizi yaşadık. Korktuğum kadar olmadı. Karyolayı sevmiş gözüküyor şimdilik. Benim belim için her türlü zarardayım o ayrı 🙂 Aslında yer yatağını düşünüyordum ama bakalım kısmet.. Babasına yardım ediyor pek meraklı aletlere…

CIMG1968 CIMG1966

Reklamlar
 
 

Etiketler: , , , , , , , ,

5 responses to “Ondan bundan…

  1. irem

    02 Eylül 2013 at 21:55

    aslıcım anneme danıştım hemen bebek tarhanası varmış, sebzelerin karışımından elde ediliyormuş
    çoğu yerde satılıyor dedi annem hatta pazarda bile varmış. hemen 2 markete girip baktım yoktu sen de bi etrafa bakın yoksa anneme söyliyim daha detaylı bilgi edinsin nerden alınabileceğin ile ilgili.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    03 Eylül 2013 at 07:59

    * İremciğim çok teşekkür ederim. Haberleşiriz.

    Beğen

     
  3. modadabirkadın

    05 Eylül 2013 at 22:10

    ne güzel bir etkinlik daha bulmuşsun, katılmışın… helal olsun…
    bel sorunu…. anne olduktan sonra kaçınılmaz mı acaba ??? ben hala Talya’yı her akşam taşıyorum…

    Beğen

     
  4. Pelin (Çarşamba gebesi)

    26 Eylül 2013 at 22:09

    Merhaba,
    Yazıda bir şey dikkatimi çekti, park yatağın içine girerek uzanıp emziriyordum demişsiniz. Bunu nasıl yaptınız, yani yatak sizi nasıl taşıdı, kırılmadan? kullanma kılavuzunda 18 kg’a kadar yazıyordu da.. Yapılabiliyorsa ben de öyle yapmak isterim eminim çok pratik olur. Çünkü Ege de emerken uyuyor, ama sonra yatağına koyarken iyice dalmamışsa uyanabiliyor, sonra uyutmak için daha çok uğraşıyorum 😦 Gerçi henüz 2 aylık ama n’apıcam bilmiyorum, ağlatarak uyku eğitimi vermeyi hiç istemiyorum çünkü… içim elvermiyor 😦

    Beğen

     
  5. loveandsmile

    27 Eylül 2013 at 08:14

    * Hoşgeldin Pelin:) Ben 50 kilo civarındaydım içine girerken 🙂 minyonumdur. hani fermüuarlı kısmı var ya ordan giriyordum bir kısmım dışarıya doğru uzanıyordum..tamamen ağırlığımı vermemeye çalışıyordum.. en fazla 15-20 dakkada zaten çıkıyordum içinden akrobatik hareketlerle..ağlatmaya ben d ekarşıyım..hala emerek uyuyor bilmiyorum napıcam.. lütfen araştır danış daha küçük biraz daha büyüsün mesela 6 aydan sonra falan mı bilemiyorum emerek uyutma..sonra ağırlaştıkça büyüdükçe daha da zorlaşıyor.. şimdi ben nasıl bırakıcam bilmiyorum.. henüz 2 aylık bol bol öpmeli koklamalı emmeli geçmeli bu dönem.. allah kolaylık versin..

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

%d blogcu bunu beğendi: