RSS

İlk uçak..İlk Rize..

12 Ağu

CIMG1511 CIMG1537 CIMG1551 CIMG1582 CIMG1592 CIMG1626 CIMG1699 CIMG1705

Bayramda eşimin memleketi Rize Fındıklı daydık… Uzun uzadıya yazamayacağım ama birkaç fotoğraf eklemek istedim.

İlk kez uçağa bindi Kubilay. Emzirerek oyalayarak iyi kötü atlattık şükür. Kemere sinir oldu.

Fotoğrafın birinde fındık ayıklıyorum….. dermişim 🙂 ayıklamış gibi yapıyorum .. çünkü onların içinde tırtıl böcek vs oluyor ıyyy bana göre değil 🙂 ben doğayı uzaktan sevenlerdenim… sinek karınca arı ve tüm diğer benzer canlılardan çoook tırsarım hatta kendimi kaybedebilirim.. o yüzden olabildiğince kendimi korumalıyım:) sonra dalga geçip laf söyleyen oluyor üzülüyorum..

Bayramın ikinci günü sabahı yaklaşık 70 cm yüksekten ahşap zemine yataktan düştü 😦 kafa üstü çok üzüldüm çok korktum. ağladı emzirdim sarıldım öptüm sonra emerken uyudu.. sonra aklıma düşen çocuk uyumamalı diye bi bilgi geldi. Uyandırdık.. baktık haline hareketine ..yine aynı keyif neşe hareketlilik bi tuhaflık yoktu.. doktoruyla mesajlaştık küçük bir şüphede bile götürün dedi hastahaneye… birşey olmamış gibi.. umarım bir zararı olmamıştır :(( 

Uyku ve yeme düzeni tamamen bozuldu 😦 Akşamları uyuturken çok sıkıntı çektim çok üzüldüm.. Hiç olmadığı kadar mızmızlık zorluk çıakrdı. Sanırım kalabalık olmak, farklı ortam, fazla ilgi coşku sapıttırdı 🙂 Ona zor söz geçirdim özellikle de uyutma zamanı ve bu zoruma gitti.. büyüdükçe bununla karşılaşacağım tabi kaçınılmaz…Umarım uyku ve yeme düzeni tekrar iyiye döner…. dün akşam normal saatinde uyudu şükür ama yine 2-3 kez yatağa girdi çıktı..tabi biraz burnu tıkalı akıyor ondan da rahat uyumuyor olması muhtemel ..ve sürekli 3-4 gündür ağzı salya akıtıyor… diş çıkarıyor sanırım.. iyice ağzına bakmalıyım ama ısırıyor elimi uzatınca çılgın baktırmıyor.. Tatil dönüşü kreşe yine ağlamadan gitti.. Şükür…

Oğlum kuzenleriyle, akraba çocuklarıyla bol bol oynadı güldü 🙂 Dede dede diye dolanıp durdu..Babaannesinin peşinde dolandı..Her yeri karıştırdı her şeyi kurcaladı..yeşilin tüm tonlarını görmüş oldu köye çıkarken… deredeki ördeklere ekmek attı…minik köpeklerle oynadı…toplanmış fındıkların arasında oyunlar oynadı ağzına atma numaraları yapıp bizimle dalga geçti…..kısacası iyi ki gittik…

 
3 Yorum

Yazan: 12 Ağustos 2013 in gezdimler, şundan bundan

 

Etiketler: , , ,

3 responses to “İlk uçak..İlk Rize..

  1. Sinem

    12 Ağustos 2013 at 13:26

    Benim de baba tarafım Rize/Çamlıhemşinli, bizim oralara gelin gitmene sevindim. Demek Kubi’nin bazı enteresan halleri Karadeniz genindenmiş 🙂
    Geçmiş olsun düşmesine üzüldüm, nazar değmiştir.
    O gözlüklü resmine bayıldım!
    Şu böcük fobisine gelince valla benden daha fenasını henüz görmedim, ben resmen şoka giriyorum.

    Beğen

     
  2. loveandsmile

    12 Ağustos 2013 at 14:46

    * Gözlük dedesinin gözlüğü çok komik oldu 🙂
    Ben bir kere araba seyir halindeyken kriz geçirdim. nerdeyse kaza yapıyorduk ve ilk defa eşim nerdeyse bana vuracaktı düşün artık…

    Beğen

     
  3. Sinem

    14 Ağustos 2013 at 12:57

    Aman Allah’ım araba deneyimi bende de var, az kalsın annem kaza yapıyordu, banket aşağı düştük. Terapiyi düşünüyorum ya.

    Beğen

     

Okudun mu nerden bileyim bişi de bari :)

 
yolda

kendime not, size tavsiye

KoyuLimon

serüvensel balık'log

japonkedi

to thine own self be true

Terapi Defteri

Uzm. Klnk. Psk. Deniz Erdem

Basit ve Mutlu Yaşam

Mutluysan devam et mutsuzsan değiştir

Mor Alev

Ruhani Gelişim Haberleri ve Paylaşım Platformu

Uzm. Dr. Burak Uzel

Dahiliye Uzmanı

Zamanın Ötesi

Bir'den Bir'e ulaşmak, birdenbire olmaz...

Love and Smile

Gülümse...Sünger Bob Heidi'yle Yakartop Oynuyor

